احتمال آب‌گرفتگی مقطعی معابر بر اثر بارش‌های رگباری در زنجان

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: شهر زنجان طی شبانه‌روز گذشته با دمای پنج درجه سانتیگراد به عنوان سومین مرکز استان سرد کشور بعد از اردبیل و همدان ثبت شد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف تا قسمتی ابری است و احتمال بارندگی‌های پراکنده وجود دارد.

وی تصریح کرد: بارندگی‌های پیش‌بینی شده برای فردا دوشنبه بیشتر در نیمه شرقی و نواحی مرکزی استان روی می‌دهد و هشدار سطح زرد صادر شده تا اواخر وقت فردا اعتبار دارد.

او با اشاره به احتمال آبگرفتگی مقطعی معابر بر اثر بارش‌های رگباری، یادآور شد: با کاهش دما نیز احتمال آسیب به محصولات کشاورزی وجود دارد بر این اساس کشاورزان اقدامات حفاظتی از محصولات را انجام دهند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: روز چهارشنبه هفته جاری افزایش شدت وزش باد و بارش‌های رگباری پراکنده در استان پیش‌بینی شده و هوای سرد نیز تا دوشنبه حاکم است و از روز سه‌شنبه روند افزایشی دما را شاهد خواهیم بود.

رحمن‌نیا گفت: طی شبانه‌روز گذشته دانشگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و چورزق با ۲۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان بودند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070805889
  • خبرنگار : 50160