مردم ملایر پرچم حزب الله را برافراشتند...

دیروز یکی از تلخ‌ترین روزهای مقاومت در لبنان و در سرزمین‌های اسلامی بود؛ چراکه خبر شوکه کننده شهادت سید حسن نصرالله؛ فرمانده شجاع و رهبر ماندگارِ مقاومت حزب الله لبنان، همه را شوکه کرد.

 امروز نه تنها در بیروت و لبنان و غزه و فلسطین بلکه در ایران یمن سوریه و البته کشورهای مسلمانی که بویی از انسانیت برده‌اند، همه عزادار این ضایعه دردناک هستند.

از دیروز تجمع‌های مختلف علیه رژیم صهیونیستی و البته حمایت از حزب الله لبنان در شهرهای سراسر کشور رقم خورده است و این روند ادامه دارد در شهرستان مومن و شهید پرور ملایر نیز شامگاه دیروز تجمع مردم ملایر در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

در پی شهادت سیدحسن نصرالله توسط جنایتکاران صهیونیست، تجمع مردم ملایر در اعتراض به این جنایات و حمایت از جبهه مقاومت، با حضور گسترده مردم متدین و ولایتمدار ملایر و مسئولان شهرستانی در محوطه مقابل پارک چمران برگزار شد، همچنین اجتماع بزرگی نیز امروز با حضور مردم انقلابی شهرستان در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

پیام تسلیت امام جمعه ملایر

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی ارزنده؛ امام‌جمعه شهرستان ملایر  در پی شهادت  سید حسن نصرالله(ره) متن پیام تسلیت صادر کرد که  بدین شرح است:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

شهادت مجاهد عظیم الشأن سیدالشهدای مقاومت لبنان جناب حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه)، فرماندهان حزب الله و

سردار نیلفروشان را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف)،

مقام معظم رهبری(مدظله الله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه، جبهه مقاومت، آحاد امت اسلامی مردم شریف و متدین و انقلابی شهرستان ملایر و خانواده آن بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک و به فضل الهی خون آن شهید عزیز و همراهان بزرگوارش، جبهه ظلم و استکبار را در هم خواهد کوبید و همه آزادگان جهان را به همراه جبهه مقاومت برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی بسیج خواهد کرد و صلح و امنیت و حیات عزتمندانه را به ارمغان خواهد آورد.

ضمن عرض تسلیت مجدد از خداوند متعال، طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب، پیروزی جبهه مقاومت و علو مقام برای امام و شهدا به خصوص شهدای جبهه مقاومت و بالاخص شهید عزیز سید حسن نصرالله را خواستاریم.

راه شهید نصرالله و همه شهیدان محور مقاومت ادامه دارد

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله، پیامی را صادر کرد.

در این پیام امده است: و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً، بل احیاءُ عند ربهم یرزقون؛  رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی هولناک شد و یک عزیز و عالمی گرانقدر، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از همراهان ایشان از جمله سردار عزیز اسلام، عباس نیلفروشان را بی‌گناه به شهادت رساند.

هرچند تمام پیروان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آرزوی رسیدن به شهادت را دارند، اما این جنایت هولناک و نابخشودنی قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند.

راه شهید نصرالله و همه شهیدان محور مقاومت ادامه دارد و ان‌شاءالله به زودی شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود و قطعاً خون شهیدان در این راه به ثمر خواهد نشست.

این مصیبت را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده‌های محترم شهیدان والامقام، مجاهدان عزیز و نستوه محور مقاومت و همشهریان عزیزم در شهرستان ملایر تسلیت عرض می کنیم.

خون شهدای قدس؛ جوششی در رگ‌های امت اسلام است

سلمان اسماعیلی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز در پی شهادت عزتمندانه دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کرد که در متن آن امده است:

 آنان (شهدا) را مژده نعمت و فضل خدا می دهند و خدا پاداش مومنان را تباه نمی کند.( آل عمران ۱۷۱)

بار دیگر دست جنایت کار دشمن ضد بشری فرمانده ای دلیر را از جمع مبارزان فی سبیل الله گرفت اما بی گمان خون سید مقاومت در کنار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای قدس جوششی در رگ های امت اسلام و آزادگان جهان خواهد شد.

خبر شهادت دبیرکل نستوه و مجاهد، ابوشهید سید حسن نصرالله قلب آزادگان جهان را درهم فشرد و گام های مبارزان راه خدا را برای ریشه کن کردن دشمن صهیونیستی محکم تر ساخت.

این ضایعه عظیم را به قطب عالم امکان حضرت ولی عصر(عج)، نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری، محور عزت مند مقاومت اسلامی و همرزمان این شهید بزرگ راه قدس در حزب الله همیشه سرافراز لبنان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه الهی آرزومندم به حرمت خون پاک شهدای مقاومت اقامه نماز آزادی را در مسجد الاقصی به زودی نصیب تمامی مسلمانان جهان کند.

 انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070805888
  • خبرنگار : 50038