معاون استاندار زنجان:

رژیم صهیونیستی با شهادت سیدحسن نصرالله نمی‌تواند خللی در عزم مقاومت وارد کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: رژیم صهیونسیتی، دیوانه‌وار آخرین دست و پا زدن های خود را قبل از فروپاشی و اضمحلال انجام می دهد ولی رژیم صهیونیستی با این جنایت و عملیات وحشیانه نمی‌توانند خللی در عزم راسخ و استوار محور مقاومت وارد کنند.

ابوالفضل رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: شهادت پاداش ده‌ها سال مجاهدت سید مقاومت بود؛ شهادت‌ نه تنها موجب توقف حرکت جبهه مقاومت نمی‌شود بلکه موجب پویایی و اعتلای آن است.

وی تصریح کرد: آنچه قطعی و مسلم است، آن است که رژیم صهیونسیتی، دیوانه‌وار آخرین دست و پا زدن‌های خود را قبل از فروپاشی و اضمحلال انجام می‌دهد ولی رژیم صهیونیستی با این جنایت و عملیات وحشیانه نمی‌تواند خللی در عزم راسخ و استوار محور مقاومت وارد کند.

رفیعی افزود: شهادت پاداش ده‌ها سال مجاهدت سید مقاومت بود، ضمن اینکه پویایی و ایستادگی جبهه مقاومت با شهادت عجین شده است و متوقف نخواهد شد.

وی با بیان اینکه آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است، گفت: این رژیم بدون سلاح‌ها و حمایت‌های اطلاعاتی و تجهیزاتی آمریکا و غرب دوامی ندارد و از درون تهی است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به استحکام ساختار حزب‌الله، گفت: نسل‌های مختلف حزب‌الله از لحاظ سازماندهی، ایمان، روحیه جهاد و شهادت‌طلبی این مسیر را با اقتدار و ایمان ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070805868
  • خبرنگار : 50163