آمادگی کامل گازرسانی مازندران برای تأمین گاز پایدار مشترکین در زمستان

مدیربهره برداری شرکت گاز استان مازندران گفت: آمادگی کامل برای تأمین گاز پایدار همه مشترکین در زمستان را داریم.

سید رضا موسوی تاکامی در جلسه آمادگی زمستانی ادارات گازرسانی غرب استان در نوشهر، با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در استان مازندران وجود دارد، اظهار کرد: سال قبل هیچ گونه قطعی و ناپایداری در تأمین گاز نداشتیم امیدواریم امسال هم با رعایت الزامات و بکارگیری دستورالعمل ها و پایش‌های لازم این گونه باشد و گاز هیچ مشترکی قطع نشود.

رحیم جعفری سوادکوهی، سرپرست HSE شرکت گاز مازندران نیز با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده، تا پایداری گازرسانی انجام شود، گفت: جلسات متعدد کمیته بحران و آمادگی زمستانی و نیز مانورهای مختلف در سطح شرکت گاز استان برگزار شده تا زمستانی بدون دغدغه را پشت سر بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: با رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکین خانگی به‌میزان ۱۰ تا ۱۵ درصد، می‌توان گاز بخش های مختلف بویژه بخش صنعتی را نیز تأمین کرد.

هژبر جوادی سرپرست گاز ‌شهرستان‌های غرب مازندران نیز ضرورت آمادگی زمستانه تمامی ادارات را بیان کرد و به بخشی از نیازهای شهرستان‌ها پرداخته و خواستار رفع آن شد.

همچنین مسلم روستا رئیس اداره گاز نوشهر بعنوان میزبان جلسه نکاتی را در لزوم رعایت دستورات ابلاغی از سوی کمیته آمادگی زمستانی ستاد گاز استان را لازم الاجرا دانسته و تاکید در رعایت آن داشت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070805845
  • خبرنگار :