فرمانده سپاه لرستان:

محور مقاومت راه سید حسن نصرالله را تا آزادی قدس شریف ادامه خواهند داد

فرمانده سپاه حضرت اباالفضل (ع) لرستان در پیامی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

سردار باقری فرمانده سپاه حضرت اباالفضل (ع) استان لرستان در پیامی شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه و فرمانده شجاع و دلاور، سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله را تسلیت گفت. 

متن پیام سردار نعمت الله باقری به شرح زیر است:

بسم رب‌الشهدا و الصدیقین

ولا تَحسَبن الَّذین قُتِلوا فی سَبیل‌الله أمواتاً بَل أحیاءٌ عِند رَبهم یُرزقون

و مپندارید آن کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

 شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه و فرمانده شجاع و دلاور، شهید سید حسن نصرالله و یاران و همراهان ایشان را به محضر امام عصر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حزب‌الله سرافراز، رزمندگان محور مقاومت، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. 

رژیم صهیونیست کودک کش پس از شکست‌های مفتضحانه‌ی خود، به ترورهای هدفمند و کشتار گسترده و بیرحمانه مردم مظلوم، اما مقاوم فلسطین و لبنان روی آورده است.

اما این رژیم جعلی و سفاک و دشمنان اسلام بدانند که تفکر، مکتب و خون شهدای مقاومت به ویژه عالم و مجاهد بزرگ شهید سید حسن نصرالله، در رگ‌های تک تک گروه‌های مقاومت جاری و ساری است و محور مقاومت مصمم‌تر از گذشته پایبند به باورها و آرمان‌های اسلامی خواهد بود و راه سید مقاومت را تا آزادی قدس شریف ادامه خواهند داد و به فضل و لطف الهی، زوال و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی به دست شاگردانِ مکتبِ فرماندهان جبهه مقاومت، همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سیدحسن نصرالله رقم خواهد خورد. ان‌شاءالله.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070805841
  • خبرنگار : 50176