دری نجف آبادی:

جوانان غیرتمند جبهه مقاومت راه سید حسن نصرالله را ادامه خواهند داد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: جوانان غیرتمند جبهه مقاومت در کشورهای مختلف راه سیدحسن نصرالله را ادامه خواهند داد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت مجاهد مبارز سیدحسن نصرالله با تاکید بر اینکه ترور شخصیت‌های در حال مبارزه با نظام سلطه بیانگر آن است که همچنان نبرد بین جبهه حق و باطل وجود دارد، اظهار کرد: در جبهه حق حسینیان زمان با تمام توان و وجود خود در حال فداکاری و ایثار هستند و در این میان شهدای والامقامی نظیر شهید سیدحسن نصرالله و همرزمانش، فرماندهان رشید حزب‌الله، شهید اسماعیل هنیه، عماد مغنیه، فواد شکر و ... تقدیم اسلام شده‌اند.

وی بیان کرد: امروز نیز جبهه باطل همان صهیونیست‌های جنایتکار و رژیم سفاک کودک‌کش هستند که تحت پوشش حمایت مطلق آمریکایی‌ها و تجهیزات نظامی آنها قرار دارند و به اشکال گوناگون جنایت کرده و انسان‌های بی گناه را به خاک و خون می‌کشانند و تمامی قوانین بین‌المللی را زیرپا می‌گذارند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه خداوند وعده داده است که مجاهدان فی سبیل‌الله را یاری می‌کند، گفت: خدای تعالی یاریگر جبهه حق است و هر کس که در مسیر الهی مجاهدت کند پیروز خواهد شد. شهادت سید حسن نصرالله و برادرانش نه تنها موجب شکست جبهه مقاومت نخواهد شد بلکه آغاز مرحله جدیدی از مراحل انتقام‌گیری از دشمن اشغالگر خواهد بود.

وی بیان کرد: در جنگ بدر تعداد مسلمانان، انگشت‌شمار و معادل یک سوم مشرکان بود، اما خدای تعالی این تعداد را بر جمعیت کثیر جبهه باطل پیروز کرد چرا که وعده داده است نبرد در راه خدا منجر به پیروزی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: قطعا در سایه مقاومت و فداکاری‌ها، جبهه حزب‌الله و جبهه مقاومت پیروز خواهد شد و صهیونیست‌ها منزوی می‌شوند و این وعده قطعی خداست. گرچه با ترور این شخصیت‌ها و فرماندهان جبهه مقاومت مصیبت‌های بزرگی بر ما وارد شده و خسارت‌های زیادی متحمل می‌شویم، اما چون با خدای تعالی معامله می‌کنیم پیروز میدان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شهدا زنده هستند و نزد خدای تعالی مقام والایی دارند، افزود: شهدا مقام رفیعی نزد خدای تعالی دارند و افرادی با وعده الهی جایگزین این شهدا خواهند شد. قطعا جوانان غیرتمند حزب‌الله و جبهه مقاومت، فلسطین، غزه، لبنان، یمن، عراق، سوریه و ... راه شهید سیدحسن نصرالله را ادامه داده و در راه آزادی قدس شریف فداکاری و مجاهدت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خدای تعالی مدافع مومنین و مسلمین است، گفت: همه ملت‌های آزادیخواه در معرض امتحان الهی قرار دارند و امروز وظیفه همه ملت‌های اسلامی و غیرتمندان جهان اسلام و جبهه مقاومت است که از مقاومت و راه شهدای حزب‌الله حمایت مطلق کرده و همچنان در برابر زورگویی جبهه باطل ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیستی گفت: تمام مجامع بین‌المللی بویژه امت‌ها و دولت‌های اسلامی باید با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی رابطه خود را با این رژیم سفاک و خونخوار قطع کنند.

وی بیان کرد: حضور فعال سیاسیون و حقوقدانان دنیای اسلام در مجامع بین‌المللی باید به محکوم کردن این جنایات اسرائیل و آمریکا منجر شود. آمریکا در دو هفته اخیر ۲۰ میلیارد دلار بمب و موشک در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده است. باید همه عواملی که به هر نحوی با صهیونیست‌ها در ارتباط هستند یا برای آنها جاسوسی کرده و ارتباط اقتصادی و سیاسی با آنها دارند محکوم شوند و این لکه ننگ از تاریخ بشریت حذف شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403070805790
  • خبرنگار : 50212