رئیس دانشگاه لرستان:

حملات وحشیانه اخیر نشان دهنده دستپاچگی و رسوایی رژیم صهیونیستی است

رئیس دانشگاه لرستان گفت: حملات وحشیانه اخیر نشان دهنده دستپاچگی و رسوایی رژیم صهیونیستی است.

علی نظری هفتم مهرماه در تجمع دانشگاهیان لرستان در محکومیت جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه به منطقه مسکونی ضایحه جنوب بیروت لبنان که با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان و با فریاد مرگ بر اسراییل در گلزار شهدای دانشگاه لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه وعده الهی است استکبار و فرعون نابود می‌شود؛ رژیم صهیونیستی یک رژیم فرعونی است، گفت: رژیم صهیونیستی کلمه خبیثه است؛ زیرا مدام در حال حمله به کودکان و زنان بی‌گناه است.

وی با اشاره به اینکه حملات وحشیانه اخیر نشان دهنده دستپاچگی و رسوایی رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: براساس وعده الهی و آیات قرآن کریم، در نهایت، پیروزی از آن حزب‌الله بوده و رژیم صهیونیستی در حال نفس‌های آخر حیات خویش است.

نظری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی همچون سگ هار است و به هیچ قاعده اخلاقی و انسانی، پایبند نیست، اظهار کرد: دانشگاهیان استان لرستان از جمله دانشگاهیان دانشگاه لرستان همچون گذشته، بر دفاع از آرمان فلسطین و دفاع از مردم مظلوم و مقتدر لبنان تأکید می‌کنند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، با اشاره به اینکه ملت‌های فلسطین، لبنان و یمن در حال جهاد در راه خدا هستند، گفت: جبهه غزه و فلسطین و حزب‌الله، جبهه حق است و ما حمایت کامل خود را از جبهه حق اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این جهاد برگرفته از قیام کربلاست و یک جهاد مقدس الهی است، افزود: دفاع از حزب الله لبنان و مقاومت غزه، دفاع از جبهه حق است.

در این تجمع، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان قرائت شد که براساس آن، مطالبه شده است در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، اقدام کوبنده نظامی صورت بگیرد و وحدت امت اسلامی در برابر این رژیم تقویت شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070805788
  • خبرنگار : 50176