رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی پیشوا:

جوانان انقلابی با اذن رهبری راه شهید عزیز و مجاهد بزرگ اسلامی را ادامه خواهند داد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی پیشوا گفت: جوانان انقلابی با اذن رهبری راه شهید عزیز و مجاهد بزرگ اسلامی را ادامه خواهند داد.

حجت‌الاسلام سیدسعیدیاسینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی پیشوا ضمن تسلیت شهادت عالم مجاهد و مبارز رسول حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله  در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: خداوند متعال با این واقعه سخت امتحان بزرگی را برای امت‌اسلامی و جبهه مقاومت رقم زد.

یاسینی ادامه داد: ان‌شاءالله یقین داریم که در ادامه راه همه شهدای جبهه مقاومت مخصوصا شهید سیدحسن نصرالله و همه شهدا مخصوصا حاج قاسم عزیز راه مقاومت جهاد و راه حرکت برای نابودی استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل این رژیم کودک‌کش ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشوا با بیان اینکه حزب‌الله لبنان و امت اسلامی با قدرتی بیشتر و با وحدتی مثال زدنی عمر اسرائیل را به زودی پایان خواهند داد، بیان کرد: شهادت شهید مجاهد، داغ سنگینی را برای همه امت‌اسلامی گذاشته است.

یاسینی در ادامه از خدا برای همه امت اسلامی طلب صبر نمود و افزود: اما این وعده الهی است که خداوند متعال می‌فرماید که گمان نکنید کسانی که در راه خدا به شهادت رسیده‌اند مرده‌اند، بلکه زنده هستند و در محضر خدا روزی می‌خورند.

وی در پایان از آمادگی جوانان جبهه مقاومت در عراق، یمن، لبنان، فلسطین، بحرین، پاکستان،افغانستان و دیگر کشورهای اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی امت حزب‌الله ما همه در رکاب رهبر انقلاب‌اسلامی با اذن رهبری معظم راه شهید عزیز و مجاهد بزرگ‌اسلامی را ادامه خواهند داد و برای یاری امت‌ فلسطین و کمک به مردم مظلوم لبنان تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403070805757
  • خبرنگار : 71951