پیام تسلیت در پی شهادت سیدحسن نصرالله

جهاد دانشگاهی: دشمن متجاوز و خبیث صهیونیستی روسیاه و پشیمان خواهند شد

جنایتکاران صهیونیست بسیار کوچک‌تر از آنند که بتوانند به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند و به حول و قوه‌ی الهی با اتحاد و یاری مسلمانان و بسیج تمامی امکانات، دشمن متجاوز و خبیث، روسیاه و پشیمان خواهند شد.

به گزارش ایسنا، جهاددانشگاهی در پیامی شهادتِ سید و سرور مقاومت، مجاهد بزرگ قرآن، عترت و جهان اسلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و همراهان مجاهدش را به دست جنایتکاران سفاک صهیونیست به محضر امام عصر(عج)، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید، ملت مقاوم، صبور و مجاهد لبنان و تمامی امت اسلام و آزادگان و مستضعفان جهان تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فَلْیُقاتِلْ فی سَبیلِ اللهِ‌ الَّذینَ یَشْرُونَ الْحَیاةَ الدُّنْیا بِالْآخِرَةِ وَ مَنْ یُقاتِلْ فی سَبیلِ اللهِ‌ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتیهِ أَجْراً عَظیماً 

کسانی که زندگی دنیا را به آخرت فروخته‌اند، باید در راه خدا پیکار کنند! و آن کس که در راه خدا پیکار کند، و کشته شود یا پیروز گردد، پاداش بزرگی به او خواهیم داد. (آیه ۷۴ سوره مبارک نساء)

شهادتِ سید و سرور مقاومت، مجاهد بزرگ قرآن، عترت و جهان اسلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان به دست جنایتکاران سفاک صهیونیست، قلوب آزادمردان مبارز را جریحه‌دار و عواطف رادمردان مجاهد را متألّم کرد.

مجاهد نستوه سیدحسن نصرالله همواره آرزوی شهادت در دل داشت و خداوند متعال او را به آرزویش رساند و به یاران شهیدش که قریب به ۳۰ سال راه آنها را ادامه می‌داد، پیوست و بی‌تردید با شهدای کربلا و تمامی شهدایی که در راه اسلام جان خود را از دست دادند محشور خواهد شد.

جهاددانشگاهی شهادت این رهبر شجاع، دلاور، حکیم، بصیر و مؤمن، همچنین سردار سیدعباس نیلفروشان فرمانده فقید عملیات سپاه به همراه جمعی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت و مردم بی‌دفاع لبنان در منطقه ضاحیه را به محضر امام عصر(عج)، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید، ملت مقاوم، صبور و مجاهد لبنان و تمامی امت اسلام، آزادگان و مستضعفان جهان تبریک و تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای این شهیدان گران‌قدر، علو درجات و برای بازماندگان و به‌خصوص خانواده محترم و صبور ایشان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.

کشتار گسترده غیرنظامیان و اعضای جبهه مقاومت اسلامی در منطقه ضاحیه لبنان و همچنین جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه که در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۴۱ هزار شهید و ۹۶ هزار مجروح داشته است، بار دیگر ثابت کرد درندگی این جرثومه فساد و تباهی پایانی ندارد و مطمئناً به خواست و مشیت الهی این جنایت ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و همهٔ این تروریست‌ها و همدستان غربی‌شان پاسخگوی اعمال خود خواهند بود.

جهادگران جهاددانشگاهی با محکومیت این حرکات مذبوحانه رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که بار دیگر خوی درندگی سگ هارِ صهیونیست را برای همگان آشکار کرد، با تأسی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند که جنایتکاران صهیونیست بسیار کوچک‌تر از آنند که بتوانند به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند و به حول و قوه‌ی الهی با اتحاد و یاری مسلمانان و بسیج تمامی امکانات، دشمن متجاوز و خبیث، روسیاه و پشیمان خواهند شد.

جهاددانشگاهی

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۲
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403070705719
  • خبرنگار : 71972