پیام تسلیت رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در پی شهادت سیدحسن نصرالله

به‌دنبال حملات رژیم غاصب صهیونیستی به بیروت و شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا و براساس اعلام مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام، متن پیام سید ‌پرویز فتاح بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدقُوا مَا عَاهَدُوا الله عَلیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن ینَتظر وَ مَا بَدَّلوُا تَبدِیلا»

رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی با به شهادت رساندن رهبر و فرمانده حزب الله لبنان، بار دیگر خوی درندگی و تروریست بودن خود را به رخ جهانیان کشید.
این اقدام رژیم نامشروع و گرگ‌صفت صهیونیستی با حمایت همه‌جانبه رژیم آمریکای مستکبر در سالگرد طوفان الاقصی و بعد از جنایات بی‌شماری که منجر به شهادت و زخمی شدن صدها مجاهد و رزمنده مظلوم و مقتدر محور مقاومت و هزاران نفر از مردم بی‌دفاع غزه و لبنان شد، بیانگر پذیرش شکست میدانی از گروه‌های جهادی مقاومت بویژه حزب الله لبنان است که باذن الله زوال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

سید حسن نصرالله مجاهدی نستوه از تبار عاشورا و سیدالشهدا، مبارزی خستگی‌ناپذیر و رهبری متفکر و با اقتدار بود که عمر با برکت خویش را صرف آزادی مناطق اشغالی جنوب لبنان، قدس شریف و حمایت و پشتیبانی از مظلومان و مستضعفان عالم کرد. بی‌تردید شهادت، پاداش مجاهدت‌های خالصانه این مرد مخلص خدا بود.

اینجانب شهادت مظلومانه سید مقاومت را به ساحت قدسی حضرت صاحب الزمان(ع)، محضر رهبر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، رزمندگان دلیر جبهه مقاومت و مردم مقاوم، صبور و مجاهد لبنان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۳
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1403070705701
  • خبرنگار : 71584