امام جمعه پاکدشت

خون‌های مطهر شهدا مسیر را برای دشمنان اسلام خطرناک‌تر می‌کند

امام جمعه پاکدشت گفت: امروز جهان بوی مقاومت سیدحسن نصرالله را استشمام می‌کند و این خون‌های مطهر شرایط را برای دشمنان بسیار خطرناک‌تر از گذشته می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار در تجمع مردم ولایتمدار پاکدشت در محکومیت به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به حرکت باشکوه مردم در ایجاد همدلی مسلمانان بیان کرد: جبهه مقاومت و جهان اسلام و مسلمانان عالم امروز یک‌صدا در دفاع اسلام و عزم راسخ برای مقابله با دشمنان اسلام هستند.

جوکار افزود: سید حسن نصرالله با صلابت و محکم سخن می‌گفت، برای اینکه تکیه گاهش خدای متعال بود و امروز خدای مهربان خریدار او شد. سیدحسن نصرالله به خوبی می‌دانست باید رهرو مسیر امام عصر(عج) باشد و اکنون که زمان غیبت است تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (حفظه الله) بود.

این مسئول بیان کرد: او درس ایستادگی را از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آموخت و به لبنان رفت و پس از رحلت امام راحل مکتب ایشان را به تاسی از امام خامنه ای(حفظه الله) اجرا کرد.

امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: گوش و نگاهش به مقتدایش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای بود او مرد جهاد و مبارزه بود تمام عمر مبارکش را چون امیرالمومنین(ع)، حاج قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه به جهاد و مبارزه سپری کرد. با تمام وجودش اهل اتحاد، مبارزه، خستگی ناپذیر بود؛ مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادگی کرد، شهادت بالاترین مزدی است که مردان خدا در درگاه ربوبیت پروردگار دریافت می‌کنند.

وی گفت: تصور اینکه سید مقاومت در راهی غیراز شهادت از دنیا برود وجود نداشت. اما گمان می‌کنیم او زود از بین ما رفت. جهان اسلام و جبهه مقاومت به سیدحسن نصرالله نیاز داشت. خدای متعال نیروی چون او را جایگزین می‌کند ۳۰ سال گذشته، دبیر کل وقت حزب الله لبنان به شهادت رسید، اسرائیل فکر می‌کرد کار حزب الله لبنان تمام است، اما سیدحسن نصرالله همان مسیر را ادامه داد و امروز شکوه و عظمت و اقتدار حزب الله را شاهد هستیم.

جوکار خاطرنشان کرد: خدای متعال در آیه ۱۰۶ سوره بقره می فرماید، " مَا نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ عَلَی کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ "، «هر آیه‌ای را که [محتوی حکم یا احکامی است وقتی بر پایه مصلحت یا اقتضای زمان] از میان برداریم یا به تأخیر اندازیم، بهتر از آن یا مانندش را می‌آوریم. آیا ندانسته‌ای که خدا بر هر کاری تواناست.»

وی عنوان کرد: خدا بجای سید عباس موسوی، سید حسن نصرالله را جایگزین کرد و به ایشان عظمت عطا کرد تا ۳۲ سال حزب الله لبنان را با صلابت، جانانه و مقتدرانه رهبری کند. به گونه‌ای که دشمن صهیونیستی از نام و سخن او می‌ترسید و رنج می‌برد. کابوس آن‌ها سیدحسن نصرالله بود. رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی با وحشیانه ترین عملیات، با بمب‌های ۱۰۰۰ کیلویی بر ساختمانی که سیدحسن نصرالله بود فرود آمدند.

امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: آنها به خیال خودشان سیدحسن نصرالله را از میان برداشتند اما همانطوری که حاج قاسم سلیمانی تبدیل به مکتبی بی‌پایان شد، امروز جهان بوی مقاومت سیدحسن نصرالله را استشمام می‌کند و این خون‌های مطهر شرایط را برای دشمنان بسیار خطرناک‌تر از گذشته می‌کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403070705690
  • خبرنگار : 71951