پیام تسلیت سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به مناسبت شهادت سید مقاومت

تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به مناسبت شهادت سید مقاومت پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خبر شهادت جانگداز حجت الاسلام المسلمین سیدحسن نصرالله، دبیرکل مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان به دست رژیم منحوس صهیونیستی، موجب تألم و اندوه فراوان شد؛ این شخصیت بی‌نظیر که عمر خود را در راه دفاع از اسلام، مبارزه با ظلم و ستم و حفظ عزت و استقلال ملت‌های مظلوم منطقه سپری کرد، اکنون با خون پاک خود به شهیدان راه حق پیوست و نامش در تاریخ مقاومت جاودانه شد.

شهید سیدحسن نصرالله با شجاعت، تدبیر و ایمان راسخ خود، الگویی بی‌همتا برای تمام مجاهدان راه حق و عدالت بود. 

او نه تنها در جبهه‌های نبرد، بلکه در عرصه سیاست نیز با ولایت مداری بی مانندش همچون ستونی استوار برای ملت‌های اسلامی و به ویژه مردم شریف لبنان ایستادگی کرد و هرگز از آرمان‌های والای خود عقب‌نشینی نکرد.

اینجانب به نمایندگی از مردم غیور و ولایتمدار آذربایجان شرقی، ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیست ها، این ضایعه اسفناک را خدمت مقام معظم رهبری، ملت شریف لبنان، اعضای مقاومت اسلامی حزب‌الله و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم. بی‌شک خون مطهر ایشان همچون چراغی روشن، راه مقاومت و پایداری را برای نسل‌های آینده روشن‌تر خواهد کرد.

از خداوند متعال برای روح مطهر این شهید بزرگوار، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

شهادت این مرد بزرگ خللی در جریان مقاومت ایجاد نخواهد کرد و راه مقاومت هرگز بی‌رهبر نمانده و پرچم مبارزه علیه ظلم و استکبار همچنان برافراشته خواهد ماند.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070705668
  • خبرنگار :