تجمع مردم اراک در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از محور مقاومت

در پی شهادت سید حسن نصرالله، تجمع مردمی و دانشجویی یاوران حزب الله به منظور محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت از محور مقاومت، در پیاده راه امیرکبیر شهر اراک برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، شامگاه شنبه هفتم مهرماه، در این تجمع اظهار کرد: جنایت هولناکی که صهیونیست‌ها مرتکب شدند، جزو بزرگترین جنایت‌های تاریخ است.

وی افزود: صهیونیست‌ها دیشب در دو نوبت در منطقه ضاحیه که سید مقاومت و مجاهد فی سبیل الله در آنجا حضور داشت با هواپیماهای آمریکایی ۶۰ تن بمب ریختند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه این جنایت اسرائیلی‌ها با حمایت آمریکا بوده است، گفت: سید حسن نصرالله ۳۰ سال دبیرکلی حزب الله را بر عهده داشت و پرچم عزت و شهادت و مقاومت را بر دوش گرفت. سید حسن نصرالله، متواضع، فروتن، زاهد، عابد، شب زنده دار و اهل دعا و توسل و دلداده امام حسین(ع) بود. 

وی اضافه کرد: سید حسن نصرالله با جهاد و فداکاری‌های مستمر و شبانه روزی بعد از ۱۸ سال توانست جنوب لبنان را آزاد کند و در سایر جنگ‌ها نیز مرد میدان بود.

دری نجف آبادی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات حزب الله همانند جنایتکاران نیست گفت: حزب الله از لحاظ تعداد، کیفیت و تجارب نیروها و عمق استراتژیک از دشمن برتر است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اسرائیل جنایتکار با این تعداد بمب و موشک بعد از یک‌سال نتوانسته در باریکه غزه غلطی بکند پس در لبنان با ۱۰ هزار کیلومتر مربع وسعت و وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر حزب الله، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه اگر در دهان این جنایتکاران نزنیم، جنایت‌های آنها چند برابر می‌شود تصریح کرد: دشمنان از نظر زمینی مرد میدان نیستند. در هوا جنگیدن با موشک که هنری نیست. 

دری نجف آبادی با بیان اینکه ما عاشق و آماده شهادت هستیم گفت: سید حسن نصر الله و سایر فرماندهان شهید حزب الله و جبهه مقاومت در پیشگاه خداوند زنده‌ و جاودانه هستند و به آرزوی خود رسیدند.

وی با تاکید بر اینکه جای فرماندهان شهید حزب الله، فرماندهان دیگری خواهند آمد افزود: پیام روشن ما به اسرائیل این است که امت اسلام انتقام خون شهدا را از شما خواهند گرفت. این مصیبت فقط مربوط به لبنان نیست بلکه مصیبت جهان اسلام است و همه اقوام و ادیان، عزادار و سوگوار سید مقاومت هستند.

وی با تاکید بر وحدت کلمه اظهار کرد: همه کشورهای اسلامی باید متحد شوند. ما نباید میدان را به این گرگ‌ها بسپاریم و باید برای اعتلای اسلام با همه وجود باید فداکاری کنیم. 

به گزارش ایسنا، اقشار مختلف شهر اراک در این تجمع با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواستار نابودی نظام استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی شدند. 

مردم مسلمان و ولایتمدار شهر اراک در پایان مراسم با خواندن بیانیه‌ای، همبستگی خود را با ملت مظلوم لبنان و فلسطین و جبهه مقاومت و حزب الله اعلام کردند. 

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403070705661
  • خبرنگار :