پیام تسلیت رئیس و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید به مناسبت شهادت شهید سیدحسن نصرالله

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی فقیه در این بنیاد با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، متن پیام مهندس سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیممحور مقاومت محور نصرت و شهادت است و رژیم جعلی صهیونیستی با جهل خود گمان می‌کند با کشتار و حمله پ‌های کوردلانه به اهداف شوم خود نائل می‌شود لیکن غافل است که به مدد الهی با خون شهیدانی همچون شهید والامقام سید حسن نصر الله به زودی قدس شریف آزاد می‌شود.مجاهد بزرگ عالم بصیر و فخر آزادگان جهان شهید (سید حسن نصر الله ) دبیر کل فقید حزب الله لبنان همراه جمعی از فرماندهان پاک نهاد محور مقاومت عزتمندانه زیستند و شرافتمندانه تا پای جان و برای احقاق حق مظلومان ایستادند و آزادانه به معراجگاه عشق نزد پروردگار و همرزمان شهیدشان پرواز کردند.

رژیم سفاک کودک کش و جنایتکار صهیونیستی با خیانتی تمام عیار، جنایتی را مرتکب شد که نابخشودنی است و با ریختن خون جمعی از فرماندهان محور مقاومت شاهد خواهد بود که راه نصر الله مستحکم تر از گذشته ادامه دارد و به یقین وعده صادق الهی محقق خواهد شد.

شهادت اسطوره جهاد و شهید راستین راه مقاومت سید حسن نصر الله و همراهان عزیز ایشان را به ساحت مقدس حضرت صاحب زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) و مردم مقاوم لبنان تبریک و تسلیت عرض می نمایم و ضمن محکومیت این جنایت از درگاه خداوند برای این شهیدان عالی مقام علو درجات مسألت دارم.

همجنین متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم در این باره به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ  وَمَنْ أَوْفَی بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ  فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ  وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ
در طول تاریخ پرشکوه اسلام، مردانی پا به میدان جهاد گذاشته‌اند که با ماندن در مسیر مقاومت، عهد خود را با خداوند ثابت کرده‌اند؛ و همچون کوهی استوار در برابر دشمنان اسلام ایستاده‌اند. اینان نماد پایداری ایمان و اراده‌ای راسخ هستند. سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، نمونه‌ای از این مردان دلیر است؛ مجاهدی نستوه و اسطوره ای جاودان در صحنه مقاومت. او سال‌ها در برابر ظلم و استکبار مقاومت کرد، و به فضل خدا  با شهادت خویش آغازی نوین بر نصرت الهی را رقم زد.
این شهادت، نقطه عطفی است که به پیروزی‌های بزرگ‌تر وعده می‌دهد. آموزه های مکتب حضرت امام خمینی (ره) و راهبردهای امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ما را رهنمون می کند که راه مقاومت ادامه‌دار است و شهادت سید مقاومت،  نوری خواهد بود که مسیر را برای رسیدن به پیروزی نهایی بر رژیم پلید صهیونیست روشن می‌سازد.
رزمندگان جبهه مقاومت سال‌هاست که همچون یاران وفادار ابا عبدالله الحسین (ع) با ایمان و استواری در میدان‌های نبرد ایستاده‌اند. هر شهید آنان، چراغی است که در تاریکی جهان فروزان‌تر می‌شود.  شهادت رادمرد الهی که‌ عمری چوبه دار خویش را بر دوش کشیده و درجستجوی دستیابی به چنین مقامی بود به آرزوی قلبی خود رسید. بی تردید ازدست‌دادن این مجاهد فی سبیل الله داغ بزرگی بر دل می نشاند،ولی به گواه تاریخ جنایتکاران و ستمکاران پایانی محتوم برای عمر سراسر نکبت خود رقم زده اند.
جهان اسلام و آزادگان عالم خون‌خواه این قهرمان بزرگ هستند و نابودی دشمنان وعده قطعی خداوند است. پایان ظلم اسرائیل و آمریکا نزدیک است، به حول و قوه الهی.
این شهادت جان‌سوز را از طرف خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارجمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خادمین آنان به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عج)، امام المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و رزمندگان جبهه مقاومت، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و امت اسلام را به صبر و مقاومت دعوت می‌کنم.
انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۳
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403070705625
  • خبرنگار :