معرفی رئیس دفاتر نهاد دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری و مسئول نهاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

در آیینی از زحمات و خدمات بیش از یک دهه حجت‌الاسلام والمسلمین سعید صفی، رئیس دفاتر نهاد دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری و مسئول نهاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تکریم و حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر حمزه به عنوان رئیس دفاتر نهاد دانشگاه‌های استان و حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا خلیلیان به عنوان مسئول نهاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد معرفی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی میراحمدی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز هفتم مهرماه در این آیین اظهار کرد: کار ویژه روحانیونی که در دفاتر نهاد دانشگاه‌ها فعالیت دارند کار دینی است، در حقیقت کسانی که که در این لباس قرار می‌گیرند لباس خدمت به تن کرده و مسئولیت ویژه‌ای برعهده دارند.

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری کار ویژه مسئولان دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها دعوت به خداوند است، در حقیقت کار روحانیون که کار فرهنگی و دینی بوده بسیار پرمشقت و دشوار است گرچه همه باید برای دین خدمت کنیم و چه بسا خادمان دین هستیم. 
 
میراحمدی گفت: محیط‌های دانشگاهی جزو محیط‌های بسیار نورانی هستند و باید طلبه‌هایی که توفیق انجام کار دینی را در این محیط‌های فرهیخته پیدا می‌کنند، قدردان این محیط باشند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403070705561
  • خبرنگار : 50123