آملی لاریجانی: همه‌ نیروی‌های مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن خواهند بود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با سیاست شکست خورده خود در غزه می تواند به ساختار مردمی و مستحکم حزب الله آسیب وارد کند، اما قطعاً همه‌ نیروی های مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن خواهند بود و باذن الله تعالی این غده سرطانی را از منطقه محو خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، آیت الله آملی لاریجانی در پیامی ضمن تسلیت شهادت شهید مقاومت سید حسن نصرالله و جمعی از همراهان وی، تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علیه حزب الله و مردم بی دفاع لبنان را به این شرح محکوم کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم . وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ . شهادت اسطوره مقاومت شهید سرافراز و پرافتخاراسلام " سیدحسن نصرالله" در جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی ، گر چه برای او رسیدن به آرزوی دیرین و وصال به ساحت نورانی معبود بود و لکن برای امت اسلامی و همه آزادگان جهان غمی جانکاه است.

جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا و غرب، این بار علیه مردم بی دفاع  لبنان در حالی صورت می گیرد که  سازمان های به اصطلاح بین المللی و حقوق بشری با بی توجهی وسکوت خود  بر ادامه جنایت ها مهر تایید می زنند. 

سران این رژیم جعلی بر این خیال باطل اند که با کشتار و ترور می توانند درخانه عنکبوتی خویش در آرامش باشند اما قطعا تجاوزگری های این رژیم خون آشام در یکسال گذشته علیه زنان ،کودکان و مردم بی دفاع غزه و جنایت های اخیر در لبنان، موجب بیداری آزادی خواهان و ظلم ستیزان و تقویت بیش از پیش محور مقاومت تا نابودی کامل این رژیم خواهدشد. 

رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با سیاست شکست خورده خود در غزه می تواند به ساختار مردمی و مستحکم حزب الله آسیب وارد کند، اما قطعاً همه‌ نیروی های مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن خواهند بود و باذن الله تعالی این غده سرطانی را از منطقه محو خواهند کرد. 

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت «سید مقاومت ، عزیز جهان اسلام سیدحسن نصرالله» به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، ملت مقاوم لبنان و بویژه همرزمان محور مقاومت و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، تردیدی ندارم که راه این شهید عزیز پر قدرت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و مسیر نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی هموارتر خواهد شد و از مردم مسلمان و آزاده کشورهای جهان و بویژه کشورهای اسلامی نیز انتظار است که با وحدت خود و کمک همه‌جانبه  به جبهه مقاومت مانع ادامه توحش این جریان اسلام ستیز شوند . و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم.»

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403070705534
  • خبرنگار :

برچسب‌ها