رئیس بیمارستان الغدیر ابهر:

برای تعمیر دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان الغدیر مشکل اعتباری نداریم

رئیس بیمارستان الغدیر ابهر گفت: با وجود کمبود شدید منابع مبلغ حدود ۸ میلیارد ریال اعتبار جهت تعمیر سی‌تی‌اسکن بیمارستان الغدیر اختصاص یافته است.

مصطفی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه برای تعمیر سی‌تی‌اسکن بیمارستان مشکل اعتباری نداریم، اظهار کرد: دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان الغدیر ابهر پیشرفته‌ترین دستگاه استان و خارجی بوده و شرکت واردکننده و شرکت پشتیبان کاملا انحصاری است.

وی ادامه داد: علی‌رغم کمبود شدید منابع مالی، بلافاصله پس از تایید کارشناس فنی شرکت پشتیبان، با تدابیری مبلغ حدود ۸ میلیارد ریال اعتبار جهت تعمیر سی‌تی‌اسکن بیمارستان الغدیر اختصاص یافته و فرایند اداری با جدیت تمام در حال پیگیری است.

محمدی تصریح کرد: با وجود تامین اعتبار فوری حتی قبل از گزارش رسمی کارشناس فنی، فرایند درخواست، خرید، ورود قطعه به کشور و نصب و راه‌اندازی مجدد آن زمان‌بر است.

او با یادآوری اینکه با پیگیری‌های حضوری صورت گرفته امیدواریم طی این هفته قطعه موردنظر تامین و خدمت به مردم منطقه با سرعت، سهولت و کیفیت بیشتر و بهتر انجام گیرد، افزود: با هماهنگی‌های کامل صورت گرفته در طول این مدت، بیمارستان امدادی و بوعلی پشتیبانی خدمات تخصصی مورد نیاز به ویژه در مواقع اورژانس را انجام می‌دهند.

رئیس بیمارستان الغدیر با توضیح اینکه این هماهنگی متقابل در همه امور به خاطر کمبود شدید نیروی متخصص و محدودیت شدید منابع وجود دارد، متذکر شد: طی چند ماه اخیر این همکاری‌ها بیشتر و نزدیک‌تر شده است.

وی با یادآوری اینکه تعرفه خدمات این دستگاه‌ها نسبت به بخش خصوصی بسیار پایین است، افزود: با توجه به همین موضوع  حجم تقاضا بسیار بالا و فراتر از توان نیروی انسانی متخصص و منابع بیمارستان است.

محمدی با توضیح این مطلب که این موضوع موجب می‌شود پزشکان رادیولوژیست بیمارستان با ابلاغ پوشش دو بیمارستان الغدیر و امدادی نتوانند به موقع تفسیرهای لازم را ارائه کنند و توقعات و انتظارات را به شایستگی پاسخ دهند، خاطرنشان کرد: استفاده بیش از حد از این دستگاه‌های بسیار مهم و حساس، موجب خراب شدن مکرر آنها می‌شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070705527
  • خبرنگار : 50163