یک فعال سیاسی اصولگرا: 

اکنون همه چیز به ملت‌های اسلامی بستگی دارد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: این مردم و ملت کشورهای اسلامی هستند که امیدوارم با خون این شهید متوجه ذات حقیقی رژیم صهیونیستی شوند و به پا خیزند تا این غده سرطانی را حذف کنند. 

جمشید خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، اظهار کرد: جایگاه و وضعیت اسرائیل اکنون مانند حکومت یزید است؛ الان دوباره عاشوراست و امروز دوباره کربلا تکرار شد. اینکه بر سر ملتی بی‌دفاع ۸۰ بمب یک تُنی سنگرشکن بریزی، مانند کاری است که یزیدیان با لشکر ۷۲ نفره امام حسین کردند. 

وی افزود: قطعا خون این شهدا آنقدر خواهد جوشید تا این سیل خون اسرائیل را از بین ببرد. این آخرین زور اسرائیل بود، دیگر چیزی از بمب یک تُنی بزرگ‌تر ندارد که بر سر امت بی‌دفاع بریزد. از حالا به بعد اسرائیل عملا چیز جدیدی برای نشان دادن ندارد. 

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ترس از فرهنگ شهادت سبب شد اسرائیل دست به ترور شهید نصرالله بزند، عنوان کرد: حدود دو هفته پیش شهید نصرالله در رابطه با انتقام از اسرائیل به خاطر پیجرها سخن گفت. اسرائیل نگران بود انتقام آنقدر سخت باشد که نتواند در برابر طرفداران خود سربلند کند. لذا به حساب خود دست پیش را گرفت و در حالیکه نخست‌وزیر این رژیم غاصب در سازمان ملل بود، دست به ترور سیدحسن نصرالله زد. این اقدام بیشتر از اینکه باعث شرمساری رژیم جعلی شود، باید باعث شرمساری جامعه ملل و حامیان صهیونسیت باشد.

خاتمی با تاکید بر اینکه این حوادث فرهنگ شهادت را در شیعه از بین نمی‌برد، بیان کرد: تاریخ شیعه ثابت کرده هر وقت رژیم صهیونسیتی از این دست اقدامات مرتکب شده، بیشتر تاوان داده است و قطعا تاوان این ترور خود را نیز خواهد داد. هنوز جوانان شیعه هستند که انتقام بگیرند.

وی ضمن محکوم کردن انفعال کشورهای اسلامی در برابر جنایات یک سال اخیر اسرائیل، اضافه کرد: در سازمان ملل برخی از کشورهای اروپایی هنگام سخنرانی نخست‌وزیر رژیم غاصب، جلسه مجمع عمومی را ترک کردند، اما متاسفانه حکام برخی از کشورهای اسلامی نشستند. پس حکومت‌های این کشورها هیچ‌کاری نمی‌توانند بکنند. این مردم و ملت کشورهای اسلامی هستند که امیدوارم با خون این شهید متوجه ذات حقیقی رژیم صهیونیستی شوند و به پا خیزند تا این غده سرطانی را حذف کنند. حکومت‌های اسلامی هیچ نفعی به غزه نخواهند رساند، کما اینکه در این ۷۶ سالی که از عمر رژیم غاصب گذشته هم کاری نکردند. 

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: روز ۱۱ سپتامبر ۲ برج در آمریکا از بین رفت و بلافاصله تمام دنیا اظهار همدردی کردند. اکنون در یک منطقه لبنان ۸۰ تُن بمب ریخته شده و چندین برج با خاک یکسان شده، اما صدای کشورهای اسلامی از دیروز تا الان در نیامده است، چه توقعی می‌توان از حکومت این کشورها داشت؟ لذا هیچ امیدی به حکومت‌های کشورهای اسلامی نیست مگر مردم کشورهای اسلامی به پا خیزند و حاکمان خود را تحت فشار گذارند. اگر کشورهای اسلامی باهم متحد شوند، هیچ قدرتی جلودار آنان نیست چرا که خداوند گفته نصرت با مستضعفان و دنیا متعلق به آنان است. خون این شهید مانند یک چشمه جوشان باعث خواهد شد این غده سرطانی از روی زمین محو شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070705521
  • خبرنگار : 50663