خون شهید سیدحسن نصرالله بذرهای آزادی و عدالت را آبیاری خواهد کرد

در پی شهادت آیت‌الله سید حسن نصرالله _ دبیرکل شجاع حزب‌الله لبنان _ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی ضمن تسلیت به ملت ایران و لبنان، بر ادامه مبارزه و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار تأکید کرد و خواستار اقدام مؤثر جامعه جهانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، مشروح این پیام به شرح ذیل است:

« بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ  
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا

با نهایت تأثر و تألم، خبر شهادت مجاهد کبیر و سردار نستوه جبهه مقاومت اسلامی، آیت‌الله سید حسن نصرالله (اعلی الله مقامه الشریف)، دبیرکل شجاع و پرافتخار حزب‌الله لبنان، قلب‌های همه مجاهدان راه حق و دوستداران اسلام ناب محمدی (ص) را به لرزه درآورد. (إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ)

شهید سید حسن نصرالله، که عمر خود را در راه دفاع از آرمان‌های اسلامی و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی گذراند، با شجاعت و ایمان بی‌پایان به خداوند، به یکی از بزرگ‌ترین نمادهای مقاومت در برابر ظلم و بی‌عدالتی تبدیل شد. او با تربیت نسل‌هایی از مجاهدان و رهبری ملّت‌های مظلوم، توانست در برابر یکی از ظالم‌ترین رژیم‌های جهان، سدّ محکمی بسازد. این رژیم اشغالگر که با جنایت‌های بی‌شمار خود، همواره درصدد نابودی حقوق انسانی و حق حیات ملت‌های مظلوم بوده، به‌ویژه در حملات اخیر به مردم بی‌دفاع غزه و مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی لبنان، چهره بی‌رحم و جنایت‌کارانه خود را بار دیگر به نمایش گذاشته است.  

همچنین با کمال تأسف، شهادت سردار نیلفروشان و سایر شهدای مقاومت را تسلیت می‌گویم. این شهیدان که با جانفشانی و فداکاری در راه حفظ کیان اسلام و دفاع از حقوق انسان‌های مظلوم، به مقام رفیع شهادت نائل آمدند، همواره در قلب ملت‌های آزادی‌خواه و مقاوم جاودانه خواهند ماند.  

از تمامی جوامع جهانی و سازمان‌های بین‌المللی، همچون سازمان ملل متحد، شورای امنیت، و دیوان بین‌المللی کیفری، درخواست دارد که با محکومیت صریح جنایت‌های رژیم تروریست و اشغالگر قدس، از حقوق ملت‌های مظلوم دفاع کنند و اقداماتی عملی و مؤثر برای جلوگیری از ادامه‌ این تجاوزات ظالمانه اتخاذ نمایند.  

اما خون پاک شهید والامقام شهید نصرالله، همچون خون تمامی شهیدان مقاومت، بذرهای آزادی و عدالت را آبیاری خواهد کرد و اراده‌ ملت‌های مسلمان و تمامی آزادگان جهان را برای مقابله با این جنایت‌های ویرانگر دوچندان خواهد نمود. همبستگی و اتحاد میان مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، کلید شکست استکبار جهانی و آزادسازی قدس شریف است.  

در این راستا، همان‌طور که مقام معظم رهبری (مدظلّه‌العالی) تأکید فرمودند، سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در راس آن حزب‌الله سرافراز رقم خواهند زد و پیروزی حق بر باطل نزدیک است.  

شهادت این رهبر پرافتخار اسلام را به محضر شریف امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظلّه‌العالی)، ملت بزرگ ایران، مردم لبنان و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نمایم و ضمن عرض تسلیت شهادت شهید نصرالله (رضوان الله تعالی علیه)، اعلام می‌دارد که پیروزی و آزادی قدس شریف، به عنوان آرمان همیشگی، با خون شهدای مقاومت تحقق خواهد یافت و از خداوند متعال می‌خواهیم که زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم سازد تا با یاری خداوند و اتحاد ملت‌های آزاده و مجاهد جهان، ایستادگی در برابر استبداد و آزادی قدس شریف را محقق سازند.  

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی ٱلَّذِینَ ٱسۡتُضۡعِفُواْ فِی ٱلۡأَرۡضِ وَنَجۡعَلَهُمۡ أَئِمَّةࣰ وَنَجۡعَلَهُمُ ٱلۡوَٰرِثِینَ»

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 1403070705511
  • خبرنگار : 71635