نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام:

اصحاب رسانه و خانه مطبوعات برای توسعه استان راهکار بدهند

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: خانه مطبوعات با اصحاب رسانه برنامه‌ای  مشخص برای توسعه استان داشته باشند، به طور مثال شاخص‌های مدیریتی برای استاندار خوب را برای مردم تشریح کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار»  در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان، اظهار کرد: اصحاب رسانه در فضاسازی افکار عمومی و مهندسی افکار جامعه خیلی تأثیرگذار هستند و یشتر از این نقش خود را برای دفاع از اصحاب رسانه ایفا کند و باید مدافع حقوق خبرنگاران باشد، باید در پرداختی به اصحاب رسانه عدالت وجود داشته باشد، باید برای افزایش درآمد خبرنگاران تلاش شود.

وی با تاکید بر اینکه حرمت قلم باید نگه داشته شود و  قلم باید در راستای مطالب مهم و مطالبات مردم زده شود، تصریح کرد: تخریب آفت کار رسانه و قلم است، باید از این فضا دور شد، رسانه ها نقش مثبت در راستای توانمندی‌های افراد ایفا کنند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: خانه مطبوعات با اصحاب رسانه برنامه‌ای  مشخص برای توسعه استان داشته باشند، به طور مثال شاخص‌های مدیریتی برای استاندار خوب را برای مردم تشریح کنند.

کریمی‌تبار گفت: استاندار به عنوان نماینده دولت در توسعه و عقب ماندگی استان تاثیرگذار است، بنابراین رسانه ها به دور از حاشیه و غرض ورزی شاخص‌های مدیریتی را برای مردم بیان کنند.

وی تصریح کرد: یک فردی که می‌خواهد استاندار شود باید قدرت چانه زنی و قدرت جذب اعتبار برای استان باید داشته باشد و با مشکلات بجنگد و رسانه‌ها باید مدیران و کسانی که  می‌خواهند استاندار شوند را به چالش بکشند و برنامه‌های آن‌ها را جویا شوند.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403070705499
  • خبرنگار : 50126