پیام تسلیت جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در پی شهادت مظلومانه سید مقاومت

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در پی شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله پیام تسلیتی منتشر کرد.

در پی حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت در لبنان و شهادت «سید حسن نصرالله» جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی پیام تسلیتی منتشر کرد.

در این پیام آمده است: 

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با قلبی آکنده از اندوه و چشمانی اشکبار، شهادت مظلومانه و جانگداز سید مقاومت، اسطوره مبارزه با ظلم و استکبار، مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر راه حق، سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف لبنان، جبهه مقاومت و تمامی آزادیخواهان جهان تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

این شهید والامقام، در طول حیات پربرکت خود، نماد عزت، حکمت و مصلحت در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی بود و با درایت و هوشمندی بی‌نظیر خود، حزب‌الله را به قدرتی بلامنازع در منطقه تبدیل کرد. او با شجاعت و صلابتی مثال‌زدنی، پرچم مقاومت را برافراشته نگه داشت و الهام‌بخش مبارزان راه آزادی در سراسر جهان شد.

سید حسن نصرالله، این شیرمرد عرصه جهاد و شهادت، با شهادت مظلومانه خود، برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی افزود و ثابت کرد که راه حق، راهی است که با خون شهیدان آبیاری می‌شود و به پیروزی نهایی خواهد رسید. 
بی‌شک، این اقدام جنایتکارانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی، نشان از استیصال و درماندگی آنان در برابر اراده پولادین رزمندگان مقاومت دارد. اما غافل از آنکه با شهادت سید حسن نصرالله، نه تنها مقاومت تضعیف نخواهد شد،

بلکه روحی تازه در کالبد آن دمیده خواهد شد و عزم و اراده مبارزان راه حق، راسخ‌تر از پیش خواهد گشت.

ما بر این باوریم که خون پاک این شهید والامقام، همچون چراغی فروزان، راه مقاومت را روشن‌تر خواهد ساخت و الهام‌بخش نسل‌های آینده در مبارزه با ظلم و استکبار خواهد بود. شهادت سید حسن نصرالله، بی‌تردید نقطه عطفی در تاریخ مقاومت اسلامی خواهد بود و پیام‌آور پیروزی‌های بزرگ‌تر در آینده‌ای نه چندان دور است.

در این لحظات حساس و سرنوشت‌ساز، بر همه نیروهای مقاومت و آزادیخواهان جهان فرض است که با وحدت و همدلی، پیام این شهید بزرگوار را به گوش جهانیان برسانند و با تأسی به منش و روش او، در راه تحقق آرمان‌های والای اسلامی گام بردارند. باشد که روح بلند این شهید عزیز، راهنما و چراغ راه ما در ادامه مسیر پر فراز و نشیب مبارزه با استکبار جهانی باشد.

ما، اعضای جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی، ضمن محکوم کردن شدید این جنایت هولناک، از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که سکوت خود را شکسته و در برابر این اقدام تروریستی موضع‌گیری قاطع نمایند. بی‌تردید، سکوت در برابر چنین جنایاتی، چراغ سبزی به تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی خواهد بود. همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید فرمودند: «بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.»

در پایان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهید سید حسن نصرالله، اعلام می‌داریم که راه این شهید بزرگوار با قدرت ادامه خواهد یافت و مقاومت اسلامی، مستحکم‌تر از گذشته به مبارزه خود علیه ظلم و استکبار ادامه خواهد داد. ما یقین داریم که وعده الهی محقق خواهد شد و پیروزی نهایی از آن حق و حقیقت خواهد بود.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
عبدالرحمن معاشر
دبیرکل جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403070705496
  • خبرنگار :