امام‌ جمعه و استاندار ایلام:

خون شهدای محور مقاومت خللی در اراده این جبهه ایجاد نخواهد کرد

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام و استاندار ایلام با صدور پیامی، ترور و شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفتند.

در بخشی از پیام تسلیت مشترک حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نورکریمی‌تبار و حسن بهرام‌نیا آمده است: رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آن‌که روزبه‌روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد. بی‌شک خون شهدای محور مقاومت بویژه شهید بیت‌المقدس سیدحسن نصرالله، نه تنها خللی در عزم و اراده پولادین جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، بلکه تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود.

ضمن محکوم کردن این جنایت شنیع، عروج ملکوتی مظهر مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب‌الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و لبنان و مردم شهیدپرور استان ایلام تسلیت عرض و از خداوند سبحان برای ایشان و همراهان وفادارش مغفرت و علو درجات مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403070705494
  • خبرنگار : 71299