سرمربی تیم بسکتبال گلنور:

به دنبال جایگاهی در شان اصفهان هستیم/ تعویق لیگ عادلانه نیست

سرمربی تیم بسکتبال گلنور گفت: دوست داریم ذوب‌آهن با شرایط ایده‌آل در لیگ شرکت کند چون آبروی بسکتبال اصفهان است، اما عادلانه نیست که برای آماده شدن همه تیم‌ها لیگ به تعویق بیفتد و برنامه‌ریزی مسابقات به هم بریزد. 

به گزارش ایسنا، حمیدرضا شمس، امروز (شنبه ۷ مهر) در نشست خبری تیم بسکتبال گلنور در هتل عالی‌قاپو اصفهان، اظهار کرد: همیشه شروع فصل مسابقات با هیجان و امید همراه است و مجموعه ما هم با انگیزه و با انرژی به این فصل نگاه می‌کنیم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمرینات را از ۶ شهریور شروع کردیم، تمرینات اولیه بر پایه انتخاب بهترین نفرات بود.

وی افزود: ۲۵ بازیکن بومی به تمرینات دعوت شدند تا ارزیابی صورت پذیرد، به مرور  نفرات انتخاب شدند در نهایت ۱۰ بازیکن بومی، ۳ غیربومی و ۲ خارجی در تیم داریم. 

شمس شرایط تیمس را ایده‌آلی ارزیابی کرد و گفت: ۲ مصدوم داشتیم که یکی از آن ها خوب شده است، سایر بازیکنان آماده شروع لیگ هستند؛ به دنبال جایگاهی هستیم که در شان بسکتبال اصفهان و مجموعه گلنور باشد. 

سرمربی تیم بسکتبال گلنور ادامه داد: هدف نخستمان حضور در جمع ۸ تیم اول است تا در مرحله اول پلی‌آف حتما حضور داشته باشیم و نیم‌نگاهی نیز به ۴ تیم نخست داریم. 

وی ادامه داد: با بسیاری از بازیکنان بومی اصفهان مذاکره داشتیم که بازیکنان ذوب‌آهن نیز در میان آن‌ها حضور داشتند، تکلیف آن‌ها مشخص نبود و معلوم نبود خود ذوب‌آهن در لیگ حضور خواهد داشت یا خیر و ما باید تیم خود را شکل می‌دادیم و نمی‌توانستیم منتظر بمانیم. از کادرفنی و بازیکنان سال گذشته تشکر می‌کنم و گلنور نسبت به آن‌ها قدردان است.

شمس اضافه کرد: ابتدا با ۷ بازیکن فصل گذشته مذاکره داشتیم که توافق ایجاد نشد، دوست داشتم شاکله اصلی تیم حفظ و تقویت شود که روند به شکل دیگری پیش رفت.

سرمربی گلنور همچنین در خصوص بودجه این باشگاه توضیح داد: یکی از کم‌ترین بودجه‌ها را در اختیار داریم، بازی‌های دوستانه نشان داد، فاصله تیم‌ها نزدیک است و ما هم سعی می‌کنیم بهترین خود باشیم. دوست داریم ذوب‌آهن با شرایط ایده‌آل در لیگ شرکت کند. چون آبروی بسکتبال اصفهان است، اما عادلانه نیست که برای آماده شدن همه تیم‌ها لیگ به تعویق بیفتد و برنامه‌ریزی مسابقات به هم بریزد. 

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070705476
  • خبرنگار : 50348