معرفی برترین‌های المپیاد استعدادهای برتر بوکس خوزستان

نفرات برتر المپیاد استعدادهای برتر بوکس خوزستان شناخته شدند.

حمید زنگنه، منش رئیس هیات بوکس خوزستان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پایان مسابقات اولین المپیاد استعدادهای برتر بوکس خوزستان، اظهار کرد این دوره از رقابت‌ها به صورت منطقه‌ای و به مناسبت هفته دفاع مقدس در خانه بوکس استان برگزار شد.

وی بیان کرد: عمادحق علی معاون مدیرکل ورزش خوزستان و حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اهواز از نزدیک نظاره‌گر این دوره از رقابت‌ها بودند و خوشبختانه مسابقات نیز در سطح فنی خوبی برگزار شد.

رئیس هیات بوکس خوزستان با اشاره به قهرمانان اوزان مختلف این مسابقات، گفت: در وزن ۳۳کیلوگرم مهزیار رسایی از رامهرمز، در وزن ۳۵کیلوگرم کیارش زنگنه از  اهواز، در وزن ۳۷کیلوگرم یونس آلبوفتیله از رامهرمز، در وزن ۴٠کیلوگرم حیدر گرجیان از خرمشهر، در وزن ۴۳ کیلوگرم بنیامین قیصری از  اهواز، در وزن ۴۶کیلوگرم محمد زمزم از رامهرمز، در وزن ۴۹کیلوگرم نوید نظرزاده از شوشتر، در وزن ۵۲کیلوگرم محمدسجاد جلالی از اهواز و در وزن ۵۵ کیلوگرم حسین نعامی از اهواز به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

او ادامه داد: همچنین در وزن ۵۸کیلوگرم فارس ساعدی از اهواز در وزن ۶۱کیلوگرم امیرمحمد شهرویی از امیدیه، در وزن ۶۴کیلوگرم ماهان رضایی از رامهرمز، در وزن ۶۷کیلوگرم نیما مهرزاده از اهواز، در وزن ۷٠کیلوگرم قاسم لویمی از اهواز و در وزن ۷٠+ کیلوگرم برزو پاپی‌پور از اندیمشک به مقام قهرمانی رسیدند.

زنگنه‌منش با مثبت ارزیابی کردن سطح این دوره از رقابت‌ها، عنوان کرد: خوشبختانه خوزستان در بوکس استعدادهای فراوانی دارد و مطمئناً در آینده از این استعدادها بیشتر خواهید شنید. 

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070705426
  • خبرنگار : 50228