تل‌آویو: حزب‌الله همچنان توانمند است و تلافی خواهد کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به توانمندی‌های حزب‌الله لبنان، گفت بسیاری از زرادخانه این گروه همچنان دست‌نخورده باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، «نداو شوشانی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه با اشاره به توانمندی‌های حزب‌الله لبنان گفت: «بسیاری از زرادخانه حزب‌الله دست‌نخورده باقی مانده است و اسرائیل به هدف‌گیری آن‌ها ادامه خواهد داد.»

طبق گزارش مجله تایم، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد: «اسرائیل طی هفته گذشته با هدف قرار دادن ترکیبی از تهدیدات فوری و تسلیحات استراتژیک مانند موشک‌های هدایت شونده بزرگتر، به توانمندی‌های حزب‌الله آسیب سنگینی وارد کرده است.»

وی افزود: «این تهدیدی نیست که از بین رفته باشد. به راحتی می‌توان حدس زد که حزب‌الله تلافی خواهد کرد و اسرائیل در حالت آماده‌باش قرار دارد.»

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) در بیانیه‌ای تایید کرد که «سید حسن نصرالله»، دبیرکل این جنبش در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد. این حمله علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت.

شوشانی در ادامه با اشاره به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و هم‌چنین تقریبا ۶۰ هزار صهیونیستی که از شمال اراضی اشغالی گریخته‌اند، گفت: «اسرائیل امیدوار است این اقدام، مسیر جنگ را تغییر دهد. ما به دنبال راه‌حل‌هایی بوده‌ایم تا غیرنظامیان ما را به خانه‌هایشان بازگرداند.»

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070705369
  • خبرنگار : 71660