ابلاغ ۵۰۳ مصوبه برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی خراسان رضوی

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از ابلاغ ۵۰۳ مصوبه در ۶ ماهه اخیر برای رفع موانع تولید بنگاه‌های اقتصادی در استان خبر داد.

امیررضا رجبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال جاری تعداد ۶۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران بانک‌های عامل استان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای بررسی و تصمیم‌گیری دقیق به مسائل و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی تشکیل شده است.

وی بیان کرد: این جلسات به‌طور مستمر به هر یک از مشکلات به‌صورت ویژه طبق نظریه کارشناسی شامل تعیین تکلیف بدهی بانکی، رفع مشکلات زیر ساختی طرح، تمدید مجوز، درخواست تسهیلات بانکی جهت توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه صمت‌، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و غیره پرداخته است.

مدیرکل صمت استان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت تولید استان یادآور شد: طی ۶ ماهه اول سال جاری تعداد ۴۰۷ فقره پرونده بنگاه تولیدی مشکل‌دار در قالب ۶۳ جلسه به همراه ۴۴۶ مصوبه تعیین و تکلیف شده است.

رجبی ادامه داد: در همین خصوص تاکنون بیش از ۸۹ درصد مصوبات توسط بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی متولی‌، اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070705357
  • خبرنگار : 50664