پیام تسلیت وزیر و جامعه ورزش و جوانان در پی شهادت سیدحسن نصرالله

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در پیامی، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در پیامی، شهادت مجاهد مبارز و نستوه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون

شهید عالی مقام سید حسن نصرالله مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری خالص و بی ادعا بود که نقش‌آفرینی این عالم ظلم‌ستیز در سربلندی و عزتمندی جبهه مقاومت مقابل دژخیمان صهیونیستی در تاریخ به ثبت رسیده است.

سید حسن نصرالله با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم ستیزانه، ظفرمندی‌های ماندگاری را برای جبهه عظیم مقاومت به ارمغان آورد و همواره در مبارزاتی سخت و نفسگیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان و جبهه‌ی مقاومت دفاع می‌کرد.

آنچه در موشک‌باران وحشیانه ضاحیه‌ی بیروت توسط رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با قساوت و بی‌رحمی رخ داده در استمرار حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت است و اکنون نیز که سید نصرالله عزیز به فیض عظیم شهادت نائل آمد، زهی خیال باطل است که اشغالگران و سفاکان تصور کنند به پیروزی رسیده‌اند چرا که جبهه‌ی عزتمند مقاومت اسلامی لبنان همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

به نمایندگی از جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی، مراتب تسلیت و تعزیت را به حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت، به ملت سرافراز لبنان و به خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت دارم."

همچنین اهالی دیگر ورزش شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.

تسلیت جامعه کشتی در پی شهادت سید حسن نصرالله

جامعه کشتی شهادت مجاهد مومن، فرمانده شجاع، مظهر مقاومت و پایداری سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت می گوید.

در پی اقدام ددمنشانه و تروریستی رژیم غاصب و خونخوار صهیونیستی عالم مجاهد سیدحسن نصراله دبیرکل حزب الله لبنان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جامعه کشتی کشور ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع فلسطین و لبنان و همچنین اقدام تروریستی علیه دبیرکل حزب الله، به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله و جمعی از همراهانش را به محضر شریف امام زمان (ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت می گوید.

پیام تسلیت رئیس فدراسیون وزنه‌برداری

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با انتشار بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

در متن پیام سجاد انوشیروانی آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند به حیات ابدی و در نزد خدا متنعّم خواهند بود. 

گردانندگان رژیم سفاک صهیونیستی که رهبر معظم انقلاب اسلامی، آنان را به درستی سگ هار خطاب کرده‌اند، بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شدند و اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رحمت الله علیه و جمعی از فرماندهان حزب الله و صدها تن از مردم بی گناه را به شهادت رساند.

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران مصیبت وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان الله تعالی علیه)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه ای (مدظله العالی)، مراجع عظام و امت بزرگ اسلام  تسلیت عرض می نماید. 

به لطف الهی مقاومت زنده است و مستحکم‌تر از قبل، این جنایت عظیم و نابشخودنی را پاسخ خواهد داد و آرمان مقدس سید مقاومت در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد، انشاءالله.

پیام تسلیت باشگاه آلومینیوم
پیام تسلیت باشگاه فولاد
پیام تسلیت باشگاه سپاهان
پیام تسلیت فدراسیون ورزش‌های همگانی

* پیام تسلیت فدراسیون اسکی:

« شهادت مجاهد برجسته جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش توسط رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بار دیگر استیصال و ناتوانی این رژیم منحوس را به نمایش گذاشته و باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده جهان شد.

بدون شک چنین اقدامات بزدلانه ای کوچکترین تاثیری بر تلاش نیروهای مقاومت و عزم ملت‌های آزاده جهان نخواهد داشت و بلکه انگیزه مبارزه با این رژیم جنایتکار و کودک‌کش را دوچندان خواهد کرد.

خانواده اسکی و ورزش های زمستانی کشور ضمن محکومیت این جنایت ضد بشری علو درجات برای این شهدای والا مقام و برای جبهه مقاومت تداوم پیروزی مسئلت می‌کند.»

پیام تسلیت فدراسیون والیبال

* پیام تسلیت فدراسیون تکواندو:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

و مپندارید کسانی که در راه خدا شهید شدند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.

* پیام تسلیت فدراسیون تنیس روی میز:

 إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در حمله رژیم غاصب صهیونیست به ضاحیه جنوبی بیروت را تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

سید حسن نصرالله، سرور مقاومت، رهبر شجاع و دلاور، مومنی حکیم و بصیر درجوار پروردگار که در جهت رضای او حرکت کرده بود، به قافله جاویدان شهدا پیوست.

شهادت این چهره‌ برجسته‌ی مقاومت که در عملیات ترور ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیست رخ داد، هیچ خللی در مسیر مبارزه با تجاوزگران رژیم اشغالگر قدس بوجود نخواهد آورد و بیرق مبارزه با جنایتکاران صهیونیست لحظه‌ای بر زمین نمی‌ماند.
فدراسیون تنیس روی میز ، شهادت اسوه مقاومت را به محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، مردم دلیر لبنان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای روح ملکوتی این شهید عزیز،علو درجات و همنشینی با اولیاء‌الله را مسئلت می‌کند.

* پیام تسلیت فدراسیون تیراندازی با کمان:

شهادت مجاهد شجاع، مخلص و برجسته جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط باند جنایتکار صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد. اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد. جامعه تیروکمان کشور ضمن محکومیت شدید این جنایت ضد بشری، از خداوند متعال برای این شهدای والا مقام علو درجات و برای محور مقاومت نصرت و پیروزی مسئلت می‌کند.

تسلیت باشگاه نساجی مازندران

این خبر تکمیل می‌شود...

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403070705356
  • خبرنگار :

برچسب‌ها