مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد خبر داد:

انجام بیش از ۱۰۰۰ عملیات آتش‌نشانی در لرستان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد از انجام بیش از ۱۰۰۰ عملیات آتش‌نشانی در لرستان خبر داد.

سجاد نعمتی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد دارای هشت ایستگاه آتش‌نشانی و یک ایستگاه امداد و نجات است، افزود: ۱۵۸ نفر پرسنل داریم که ۱۸ نفر آنان اداری و مابقی عملیاتی هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یعنی از هفتم مهرماه ۱۴۰۲ تاکنون ۱۱۲۴ عملیات توسط آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد انجام شده است، گفت: از این تعداد ۳۶۵ عملیات امداد و نجات که شامل تصادفات جاده‌ای، اتفاقات شهری، غریق در آب‌های خروشان و سدهای اطراف استان و مابقی نیز اطفای حریق و ‌شامل عملیات اطفای حریق منازل، اطفای حریق در مکان‌های صنعتی، مزارع کشاورزی و باغات و اطفای حریق مراتع بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: خرم‌آباد به دستور ستاد مدیریت بحران استان، معین شهرهای اطراف است و به بیشتر شهرهای لرستان برای اطفای حریق و امداد و نجات نیرو اعزام می‌کند.

نعمتی خاطرنشان کرد: ادوات و ماشین آلاتی که داریم برابر استانداردهای روز کشور نیستند  اما جوابگوی نیاز شهر خرم‌آباد بوده و البته شورای ششم تلاش‌های زیادی برای خرید ادوات و ماشین آلات کرد  اما در مقایسه با کلان شهرها فاصله زیاد است و با همین امکانات عملیات‌ها و رفع حوادث احتمالی را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۲ خودروی حریق سنگین داریم  و در مورد ابزارهای اطفاء حریق نیز با کمبودهای مواجه‌ایم ولی تا جایی که توان داشته باشیم به مردم خدمات ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070705314
  • خبرنگار : 50177