رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس:

‌جشن عاطفه‌ها در نقاط مختلف فارس برپا می‌شود

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در ۱۰ مهرماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: این مراسم در راستای تحقق بخشیدن به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

محمد امین کرم‌زاده امروز، ۷ مهرماه در نشست سازمان دانش‌آموزی فارس در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر کمک‌های مومنانه، در خصوص برگزاری جشن عاطفه‌ها که هر ساله در ابتدای سال تحصیلی برگزار می‌شود، گفت: سازمان دانش‌آموزی فارس در پی اهداف سازمانی خود که مهارت‌آموزی، مهارت‌ورزی، فعالیت‌های معرفتی و اجتماعی که مصداق عینی ساحت اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، این جشن باشکوه را برگزار می‌کند.   

وی تصریح کرد: در راستای رفع نیازهای دانش‌آموزان کم برخوردار و حمایت بقیه دانش‌آموزان از همکلاسی‌های خود، جشن عاطفه‌ها در روز ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود.

کرم‌زاده بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مسئولیت‌پذیری، مشارکت جویی و همدلی با دانش‌آموزان نیازمند و محروم است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس با تاکید بر اینکه این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، گفت: این مراسم در جهت نقش‌آفرینی دانش‌آموزان با شعار «پویش مشق همدل»، در سراسر مدارس فارس برگزار می‌شود و امید است مبالغ خوبی جمع‌آوری شود تا بتوان از این طریق به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070705312
  • خبرنگار : 50976