قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در استان اصفهان:

استاندار جدید اصفهان به گفتمان وفاق ملی پایبند باشد

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در استان اصفهان گفت: مهم‌ترین ملاکی که باید در انتخاب استاندار لحاظ شود شایستگی علمی و اخلاقی آن است. رئیس‌جمهور گفتمان وفاق ملی را مطرح کرده است که این مهم یک فرهنگ جدید سیاسی است.

منوچهر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ملاک‌هایی که باید در انتخاب استاندار جدید اصفهان مد نظر قرار گیرد، اظهار کرد: نظر رئیس‌جمهور این است که تمام مدیران ارشد باید از نظر علمی و مردمی بودن در سطح بالایی باشند و بتوانند وفاق اجتماعی را تأمین کنند. قطعاً استاندار اصفهان هم باید این ملاک‌ها را داشته باشد منتهی اصفهان به دلیل مشکلات خاصی که دارد مانند آلودگی هوا، کمبود آب و ... جایگاه خاصی دارد و برخی مسائل آن ملی است، همان‌طور که صنعت آهن کشور در اصفهان است و بسیاری از دانشگاه‌های تراز اول در اصفهان هستند و بحث گردشگری در این استان از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: استاندار باید کسی باشد که بتواند این مجموعه را ختم بخیر کند و تنوع فرهنگی اصفهان را در جهت توسعه اصفهان به کار گیرد. معتقدم انتخاب استاندار اصفهان از انتخاب یک وزیر کم اهمیت‌تر نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: مهم‌ترین ملاکی که باید در انتخاب استاندار لحاظ شود شایستگی علمی و اخلاقی آن است. رئیس‌جمهور گفتمان وفاق ملی را مطرح کرده که این مهم یک فرهنگ جدید سیاسی است. گفتمان وفاق به این معنا است که باید از تمام نیروهایی که برای آبادانی و سربلندی ایران حاضر هستند کار کنند فارغ از اینکه به چه جریان فکری و سیاسی وابسته هستند، استفاده شود. استاندار باید هم‌افزایی و همدلی خاصی را در سطح استان ایجاد کند و این ویژگی را باید به عنوان اولویت اول خود داشته باشد.

مرادی گفت: استاندار نباید خطی و گروهی باشد، چراکه اصفهان دیگر تحمل چنین معضلاتی را ندارد. استاندار آینده اصفهان باید پایبند به گفتمان وفاق رئیس‌جمهور و به آبادانی اصفهان علاقه‌مند باشد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070705302
  • خبرنگار : 50117