اجرای مرحله یازدهم «طرح آرامش در شهر» در اردبیل/ کشف نزدیک به ۱۳۳ کیلو مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای مرحله یازدهم طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: در این طرح ۳۲۴ نفر دستگیر و ۱۳۲کیلو و ۸۹۲ گرم مواد مخدر کشف شد.

سردار جواد تقوی هفتم مهر در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، از اجرای مرحله یازدهم طرح آرامش در شهر خبر داد و اظهار کرد: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان و قانون گریزان از اهداف مهم اجرای این طرح است.

وی افزود: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از رویکردهای این طرح بوده؛ که به مدت ۴ روز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عملیاتی ماموران کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان اردبیل اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح گفت:دستگیری ۲۷۵ معتاد متجاهر،۴۴ خرده فروش مواد مخدر و ۵ قاچاقچی، کشف ۱۳۲ کیلو و ۸۹۲ گرم انواع مواد مخدر و توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت از دستاوردهای مهم اجرای این طرح است. سردار تقوی در خاتمه با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح های انتظامی خاطر نشان کرد: تلفن  ۱۳۰ و ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه است.

امنیت و آرامش مردم؛ خط قرمز پلیس/ دستگیری ۲ برهم زننده آرامش عمومی در عملیات مقتدرانه پلیس اردبیل

همچنین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ برهم زننده آرامش عمومی در عملیات مقتدرانه ماموران یگان امداد شهرستان مرکز استان خبر داد.

سردار تقوی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم در یکی از میادین شهر اردبیل، بلافاصله اکیپ عملیاتی پلیس و گشت های انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در عملیات مقتدرانه پلیسی ۲ نفر که با استفاده از چوب دستی امنیت و آرامش مردم را برهم زده و اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرده بودند؛ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به کشف ۳ قبضه چوب دستی در این عملیات گفت: دستگیر شدگان تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار تقوی با بیان اینکه دستگیرشدگان دارای سابقه کیفری متعدد از قبیل نزاع و درگیری، اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان هستند؛ تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و پلیس با هرگونه رفتار مجرمانه که سلب کننده آرامش فردی و اجتماعی باشد به شدت و منطبق با قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403070705245
  • خبرنگار :