مدیرکل مدیریت بحران استان:

بارش های شدید در گیلان خسارت نداشت

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه بارش باران در استان خسارت نداشته است، گفت: شاهد آبگرفتگی چند آبنما در فومن بودیم که موجب انسداد موقتی راه شد و اکنون جریان رودخانه فروکش کرده است.

محمدرضا حق بین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی در استان گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت اخیر شاهد بارش شدید باران در استان بودیم.

وی با بیان اینکه بارش ها از بعد از ظهر امروز متوقف می شود، افزود: خوشبختانه مشکلی در استان ایجاد نشده و شاهد آبگرفتگی چند آبنما در شهرستان فومن بودیم که موجب انسداد موقتی راه شد و اکنون جریان رودخانه فروکش کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان از پیش بینی بارش ۷۰ میلی متری خبر داد و خاطرنشان کرد: آبگرفتگی معابر و منازل رخ نداده و قطعی آب و برق نداریم و خسارتی به زیرساخت ها و محصولات کشاورزی استان وارد نشده است.

فرامرز مرجانی، فرماندار شهرستان فومن نیز در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش شدید باران در جلگه، تاکید کرد: خوشبختانه بارش در ارتفاعات شهرستان شدت نداشته و رودخانه ها سیلابی نشده است.

وی با بیان اینکه بالا آمدن سطح آب رودخانه یک پل آبنما را مسدود کرده است، گفت: برای جلوگیری از خطرات احتمالی، تردد از مسیر جایگزین انجام می شود تا آب کاملا فروکش کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403070705240
  • خبرنگار : 50040