با اشاره به پیام رهبر انقلاب

راستینه: پیام رهبر انقلاب بار دیگر اعتماد به نفس را در جبهه مقاومت بالا برد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پیام رهبر انقلاب درباره قضایای اخیر در لبنان و نگاه ایشان به نقش آفرینی جبهه مقاومت، صحنه روشنی از آینده منطقه غرب آسیا را  پیش روی همگان به تصویر کشید.

احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایسنا درباره پیام رهبر انقلاب درباره جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان اظهار کرد: امروز گستردگی و اثرگذاری جبهه انقلاب اسلامی فقط در غرب آسیا و خاورمیانه نیست، بلکه کل جهان را فرا گرفته است. در پیام رهبر انقلاب درباره قضایای اخیر در لبنان ، نگاه ایشان به نقش آفرینی جبهه مقاومت ، صحنه روشنی از آینده منطقه غرب آسیا را  پیش روی همگان به تصویر کشید.

وی ادامه داد: آنچه که اکنون در لبنان و غزه درحال انجام شدن است، ناکامی رژیم صهیونیستی در عملیات های ترور و قتل عام کودکان و جوانان را نشان می‌دهد. در حقیقت این رژیم با کشتار مردم غزه و لبنان نمی‌تواند شکست های خود را در میدان نبرد بپوشاند و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند با وجود اینکه امروز رژیم صهیونیستی به مردم بی پناه لبنان حمله کرده است اما استحکام قوی محور مقاومت و حزب الله آنچنان پایه های مستحکمی دارد که رژیم صهیونیستی توانایی نابودی آن را نخواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  از سوی دیگر رژیم اسرائیل بار دیگر دچار اشتباه محاسباتی شد و حزب الله لبنان همانند جنگ ۳۳ روزه، درسی فراموش نشدنی به صهیونیست‌ها خواهد داد.

راستینه با تاکید بر اینکه پیام رهبری بار دیگر اعتماد به نفس را در جبهه مقاومت بالا برد و  لزوم اتحاد مسلمانان را برای حمایت همه جانبه از محور مقاومت و حزب الله یادآور شد، گفت: خواهیم دید پیام رهبر انقلاب چگونه مجاهدان مسلمان را از یمن تا عراق و از سوریه تا لبنان همچون بهمنی سنگین بر پیکره بی جان رژیم صهیونیستی بسیج خواهد کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070705237
  • خبرنگار : 71938