با اشاره به پیام رهبر انقلاب

بروجردی: جبهه مقاومت سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی می‌زند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که قطعا رژیم صهیونیستی ضربه سختی از مقاومت دریافت خواهد کرد، گفت: جبهه مقاومت اعم از یمن، عراق، حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی خواهند زد و نشان می‌دهند که رژیم اشغالگر ضعیف‌تر از آن است که بتواند بر ساختار مستحکم جبهه مقاومت آسیب بزند.

علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درباره قضایای اخیر لبنان تصریح کرد: اقدامات صهیونیست‌ها همچون فردی است که در حال غرق شدن است و به هرکاری دست می‌زند تا خود را نجات دهد.

وی با اشاره به ترک‌ کردن جلسه مجمع عمومی سازمان ملل توسط سران کشورها در هنگام سخنرانی نتانیاهو اظهار کرد: برخورد سران کشورها در سازمان ملل با نخست وزیر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی نشان داد که برای اولین بار رژیم صهیونیستی توسط همه کشورها به استثنای آمریکا و تعدادی از هم‌پیمانانش به عنوان منفورترین رژیم شناخته شده که دست به نسل‌کشی، کودک‌کشی و نجایت هولناک علیه انسان‌های بی‌دفاع می‌زند؛ این نفرت جهانی جایگاه این رژیم را در کل دنیا نشان می‌دهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و اظهار کرد: همانطور که رژیم صهیونیستی در طول یکسال گذشته و علی‌رغم بمباران غزه و به شهادت رساندن ۴۰ هزار انسان بی‌گناه نتوانست کاری پیش ببرد، در جنگ لبنان هم نمی‌تواند کاری کند.

بروجردی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حملات وحشیانه به لبنان و آواره‌ کردن هزاران نفر از ساکنان ضاحیه جنوبی بیروت بخش دیگری از خوی وحشی گری خود را نشان داد اکنون زمان آن است که جبهه مقاومت به این جنایات پاسخ دهد.

وی توضیح داد: با توجه به این‌که مجموعه جبهه مقاومت نسبت به جان انسان‌های بی‌گناه حساس است و آنها را به خطر نمی‌اندازد و اقدامات کور در شهرها انجام نمی‌دهد، باید حزب‌الله از مردم شهرها بخواهد ظرف ۲۴ ساعت آنجا را تخلیه کرده سپس به شهرها حمله کند تا به بخشی از تخریب گسترده رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان پاسخ داده شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جبهه مقاومت اعم از یمن، عراق، حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی خواهند زد و نشان می‌دهند رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از آن است که بتواند به ساختار مستحکم‌ جبهه مقاومت به خصوص حزب‌الله لبنان آسیب وارد کند.

بروجردی در پایان بیان کرد: همانطور که امروز مقام معظم رهبری در پیامشان تصریح فرمودند، بدون تردید رژیم صهیونیستی نخواهد توانست مشکل اساسی برای حزب‌الله ایجاد کند و قطعا ضربه سختی از مقاومت دریافت می‌کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070705228
  • خبرنگار : 71234