سرپرست هیات:

کاراته ‌خوزستان نیاز به همدلی و آرامش دارد/ مسابقات را به صورت منظم برگزار خواهیم کرد 

سرپرست هیات کاراته خوزستان به برنامه‌های در دستور کار این هیات اشاره کرد و گفت: کاراته استان نیاز به همدلی و آرامش دارد.

احسان حاجی نجف در گفت و گو با ایسنا، گفت: می دانم وظیفه سنگینی را قبول کرده‌ام و باید همه کمک کنند تا بتوانیم کاراته خوزستان را به آرامش برسانیم. با فضای رشته‌های رزمی آشنایی کامل دارم و خودم را عضوی از خانواده کاراته می‌دانم و امیدوارم که بزرگان این رشته کمک کنند تا با رسیدن به همدلی و وفاق کار را پیش ببریم. 

وی گفت: با توجه به این که کاراته در خوزستان از جمعیت زیادی برخودار است و مدت زیادی است که رویدادی از سوی هیات استان برگزار نشده، قصد داریم یک دوره مسابقات استانی در دو بخش آقایان و بانوان در تمامی رده های سنی به مناسبت هفته تربیت بدنی در اهواز برگزار کنیم.

سرپرست هیات کاراته خوزستان در ادامه بیان کرد: همچنین لیگ‌های رده‌های پایه را در دو بخش آقایان و بانوان برای نیم‌سال دوم برنامه‌ریزی کرده‌ایم که می‌تواند به بحث ارتقای فنی بازیکنان در سطوح پایه کمک کند.

او افزود: قصد راه‌اندازی اردوها و آماده‌سازی تیم‌های استان برای حضور قدرتمند در رویدادهای فدراسیون را داریم که به‌زودی پس از برگزاری مسابقات استانی تمرینات منظم تیم‌های استان زیر نظر مربیان به‌صورت هدفمند برگزار خواهند شد.

حاجی‌نجف در پایان با تاکید بر این که کاراته خوزستان نیاز به همدلی و آرامش دارد، گفت: باتوجه‌به درخواست‌های مکرر مربیان برنامه‌های آموزشی هیات هم از سرگرفته خواهند شد و همه این برنامه‌ها بدون شک باید با همکاری جامعه بزرگ و فهیم کاراته خوزستان صورت بپذیرد و من از تمامی دلسوزان این رشته درخواست می‌کنم ما را در این راه همراهی کنند تا ان‌شاءالله کاراته به مسیر و راه موفقیت بازگردد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070705099
  • خبرنگار : 50228