ذخیره‌ ۶۵ هزار تُن شن‌و نمک در راهدارخانه‌های همدان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به شروع فصل سرد و بارندگی‌ها، گفت: ۶۵ هزار تُن شن، ماسه ونمک در ۲۵ راهدارخانه استان دپو و ذخیره‌سازی شده است.

مهراد آهکی افزود: با توجه به موقعیت خاص جغرافیای استان و زمستان زودرس هرساله تهیه، دپو و ذخیره‌سازی شن، ماسه و نمک از اواسط فصل تابستان در همدان آغاز می‌شود و تا اواخر پاییز ادامه می‌یابد.

️وی با تاکید بر آمادگی کامل عوامل راهداری برای موقعیت‌های بحرانی، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۷۷۴ دستگاه انواع پل و آبرو در طول محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان تعمیر، مرمت، تنقیه و لایروبی شده است.

آهکی تصریح کرد: از جمله اقدامات موثر امسال، خرید شش دستگاه ماشین‌آلات جدید، بازسازی کامل ۳۰ دستگاه، خرید تجهیزات راهداری شامل دو دستگاه تریلر، دو دستگاه موتور نمکپاش، یک دستگاه نمکپاش اتوماتیک و تیغه‌ها برفروبی بوده که ناوگان راهداری استان اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی ️اداره کل حمل ونقل جاده‌ای استان همدان، آهکی با اشاره به بارش باران در نیمه شمالی استان و با توجه به لغزنده بودن سطح راه‌ها، تاکید کرد: از همه رانندگان خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی، رعایت سرعت مطمئنه، اطمینان از پر بودن مخزن شیشه‌شور و سالم بودن تیغه برف پاکن خودرو از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070705001
  • خبرنگار : 50037