نماینده ولی فقیه در خوزستان:

دست رژیم صهیونیستی از منطقه کوتاه خواهد شد

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: قطعا پیروزی نهایی با مقاومت است و دست رژیم صهیونیستی خبیث از منطقه کوتاه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد، امروز در مراسم استقبال از پیکر ۹۸ شهید در مرز شلمچه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: نیروهایی همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس برای عالم اسلام آبرو کسب کردند، در دوران دفاع مقدس، درحالیکه کشورهای جهان در نقطه مقابل ایران بودند اما در نهایت ایران اسلامی با شهدا، خانواده شهدا و مردم در خط مقدم جبهه ایثارگری کرد. 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ‌آیت الله مدنی درباره شهدا گفته اند، مسیری که شهدا طی کردند راه هشتاد ساله یک عابد است. راهی که عرفا در هفتاد تا هشتاد سال طی می کنند، شهدا یک شبه طی کردند. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به یک وپژگی مشترک میان شهدا نیز گفت: عبادت شیطان نتوانست بیماری مذمن خودپرستی او را از بین ببرد یا از او خارج کند ولی شهدا خودپرستی را کنار گذاشتند و اگر انسان خودپرستی را در خود از بین ببرد، راه صد ساله را یک شبه طی خواهد کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به جنایات آمریکا و استکبار در منطقه، گفت: حمله دیوانه وار رژیم صهیونیستی به غزه، لبنان و به محور مقاومت به این دلیل است که می‌دانند روزهای آخرشان است. می دانند جایی ندارند و می دانند که اگر در عملیات آغاز شده شکست بخورند برای همیشه دستشان از منطقه کوتاه خواهد شد. 

وی یادآور شد: قطعا پیروزی نهایی با مقاومت است و دست خبیث رژیم صهیونیستی از منطقه کوتاه خواهد شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070704962
  • خبرنگار : 50300