جدایی رویینگ از فدراسیون قایقرانی مفید است/ انتقال کمپ تیم ملی به پشت سد

سرمربی تیم ملی رویینگ به جدایی رویینگ از فدراسیون قایقرانی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، افشین فرزام در مورد جدایی رویینگ از فدراسیون قایقرانی بیان کرد: بحث جداسازی از سال‌های پیش مطرح و آقای دنیا مالی پیگیر بود. او معتقد بود بادبانی، رویینگ و آبهای آرام سه فدراسیون مجزا باشند. او در مسند وزارت ورزش قرار گرفت و تصمیم جدی دارد تا فدراسیون‌ها جدا شوند. فکر می‌کنم الزامات کار به درستی پیش برود و برای هر دو فدراسیون مفید باشد. احتمالا نگاه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به این دو فدراسیون به صورت مستقل است تا بودجه جدا بگیرند.

او در مورد مشکلات زیرساخت رویینگ از جمله نبود پیست استاندارد گفت: بحث مشکلات زیرساخت از زمانی که رویینگ وارد ایران شد، وجود داشته است. تلاش زیادی شد در نقاط مختلف کشور مانند بوشهر و بندر انزلی پیست ساخته شود اما متاسفانه به سرانجام نرسید. پیستی در آذربایجان غربی در حال احداث است که امیدوارم به سرانجام برسد.‌

فرزام در مورد محل احداث کمپ جدید تیم ملی رویینگ گفت: به هر حال جدا سازی باید انجام شود. تا جایی که می‌دانم می‌خواهند فعلا کمپ‌های تیم ملی در پشت سدها باشد تا بعدا این بستر را فراهم کنند تا کمپ مناسب برای رویینگ احداث شود.

او در مورد حضور  تیم رویینگ در قهرمانی آسیا ازبکستان تصریح کرد: با توجه به اینکه بعد از المپیک عده‌ای در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا شرکت کردند، فرصتی کمتر از سه هفته برای آماده سازی تیم با ترکیبی از نفرات زیر ۲۳ سال و بزرگسالان داشتم. مهسا جاور، زینب نوروزی، کیمیا زارعی، فاطمه مجلل و امیرحسن محمدپور به این مسابقات می‌روند.

فرزام در مورد بازگشت نازنین ملایی به تیم ملی تصریح کرد: در مورد برگشت ملایی خودش تصمیماتی دارد و باید به نقطه نهایی برسد و اجرایی کند. اینکه در بحث ورزشکاری یا مسند دیگر کار کند، باید به تصمیم نهایی برسد.‌

او در پاسخ به این پرسش که راضی می‌شود نازنین ملایی تنها تمرین کند و تنها در تست‌گیری ها شرکت کند، گفت: ۱۵ سال سرمربی بوده‌ام و همیشه برای کسانی که در  یک نفره حضور داشتند این را خواسته‌ام تا خودشان کارشان را جلو ببرند و در تست گیری‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403070704929
  • خبرنگار : 71468