بهره‌مندی ۱۲۴۵ دانش‌آموز از خدمات هلال‌احمر زنجان

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان زنجان گفت: توجه به ابعاد مختلف در هلال‌احمر حائز اهمیت بوده و به‌دنبال ارائه خدمات بشردوستانه‌ در حوزه‌های مختلف هستیم.

بهنام حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه ذات فعالیت جمعیت هلال‌احمر اقدامات بشردوستانه در ابعاد مختلف انسانی است، اظهار کرد: تعاریف مختلفی در این حوزه وجود داشته و برنامه‌ریزی‌های متنوعی نیز برای این امر انجام شده است که از نمونه‌های آن می‌توان به حضور ۱۲۴۵ نفر از دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار این شهرستان از خدمات هلال‌احمر در اردوی جهادی اشاره کرد.

حسنی افزود: اردوی جهادی هلال‌احمر شهرستان زنجان به همت اعضای کانون طلاب و جوانان این جمعیت در مدرسه ابتدایی روستای شیخ جابر، امام رضا (ع)، سید احمد خمینی (ره)، شهید نیکخواه و مدرسه استثنائی نیوشا در قالب طرح ملی شوق رویش اجرا شد.

وی تاکید کرد: این اردو با هدف بازسازی و تعمیر تجهیزات و رنگ‌آمیزی دیوار و نیمکت‌های مدارسی که در محلات کم‌برخوردار بودند، اجرا شد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: در تابستان سال‌جاری به منظور اجرای طرح ملی شوق رویش ۵ اردوی جهادی در مدارس محلات کم‌برخوردار شهرستان زنجان اجرا شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070704819
  • خبرنگار : 50163