مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان:

«کودک‌کشی» نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است/ همدلی مسلمانان، راه‌حل نابودی اسراییل

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: مساله کودک‌کشی رژیم صهیونیستی نشان از ضعف این رژیم است و این رژیم بر اساس قوانین موجود نمی‌جنگد و به همین دلیل دست به چنین جنایاتی می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود حزبه زاده در گفت و گو با ایسنا، با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هر چند مدت یک بار به حریم لبنان تجاوز می‌کند و علت آن این است که حزب الله را دشمن قوی خود می‌دانند و سعی می‌کنند با این حملات حزب الله را کوچک جلوه دهند اما حزب الله قوی است و به امید خدا پیروز خواهد شد.

وی ادامه داد: مساله کودک‌کشی رژیم صهیونیستی نشان از ضعف این رژیم است و آن‌ها بر اساس قوانین موجود نمی‌جنگند و به همین دلیل دست به چنین جنایاتی می‌زنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: سالیان سال است که رژیم صهیونیستی علیه بشریت جنایات فجیعی مرتکب می شود اما با سکوت مجامع بین الملل روبرو شده است. از جنگ میان فلسطین و رژیم صهیونیستی بیش از ۹ ماه می‌گذرد و همچنان در حال کشت و کشتار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حزبه زاده یادآور شد: با خواست خداوند متعال و عنایت امام زمان (عج)، با یاوری و همدلی مسلمانان، اسرائیل این غده سرطانی از بین رود. همه گوش به فرمان رهبر هستیم و با فرمان ایشان پیشقدم و پیش مرگ می‌شویم و اگر هر مسلمان یک پیاله آب بریزد، اسرائیل را آب خواهد برد.

انتهای پیام         

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070704784
  • خبرنگار : 50300