تداوم هوای سرد تا روز دوشنبه در زنجان

مدیرکل هواشناسی استان گفت: هوای نسبتا سرد حاکم در این استان تا روز دوشنبه تداوم می‌یابد و پس از آن دمای هوا به طور نسبی افرایش خواهد یافت. 

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده از اواخر وقت دیروز سامانه بارشی وارد استان شده است که در مناطق مختلف همراه با بارش باران بوده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه تا عصر امروز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: اواخر وقت امروز به تدریج از پوشش ابرها در آسمان اغلب مناطق استان کاسته خواهد شد و فردا یکشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری مورد انتظار است که در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

رحمن‌نیا ادامه داد: روز دوشنبه نیز امواج ضعیفی از جو استان عبور می کند که سبب تشدید ناپایداری‌ها در استان خواهد شد و با ابری شدن آسمان شاهد رگبار پراکنده باران و رعد و برق در برخی ساعات خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته قیدار با ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و حلب با ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان بودند.

مدیرکل هواشناسی استان گفت: دمای هوای شهر زنجان هم اکنون ۱۲ درجه سانتیگراد است که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش دارد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070704743
  • خبرنگار : 50160