سامانه ۱۵۹۴ شرکت گاز استان قم ارتقا یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از ارتقای سامانه تلفن گویای ۱۵۹۴ این شرکت خبر داد.

مرتضی خوش‌لهجه در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این سامانه در راستای ارتقای ارائه خدمات دولت الکترونیک و انسجام خدمت‌رسانی به مردم استان قم ارتقا پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این سامانه پیشتر برای ثبت شکایت و برخی خدمات غیرحضوری کاربرد داشت، تصریح کرد: در سامانه جدید ۱۵۹۴، ارتباط مستقیم با واحد امداد و حوادث، ارتباط با خدمات متقاضیان و مشترکین و اتصال به اپراتور تجمیع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم اضافه کرد: پیش از این مشترکین برای ارتباط با واحدهای مختلف شرکت و پیگیری درخواست‌های خود، باید از شماره داخلی مورد نظر خود مطلع می‌بودند که با ارتقای سامانه ۱۵۹۴، این مشکل مرتفع شد.

خوش‌لهجه با بیان اینکه آگاهی از آخرین مبلغ بدهی و پرداخت آن، ثبت کارکرد کنتور، تغییر شماره ‌تلفن در بخش خدمات غیرحضوری سامانه ۱۵۹۴ تعبیه شده است، تصریح کرد: مردم استان قم همچنین می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی https://nigc-qom.ir/ از کلیه تمامی خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان قم بهره‌مند شوند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت حضور به‌موقع نیروهای امداد و حوادث شرکت گاز در صحنه حادثه، گفت: مرکز امداد مکانیزه این شرکت با شماره تلفن ۱۹۴ به‌طور شبانه‌روزی، آماده پاسخ‌دهی و امدادرسانی به تمامی هم‌استانی‌ها است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403070704726
  • خبرنگار : 50455