هدیه ۳ امتیازی سپاهان به تراکتور برای سبقت از پرسپولیس/ اسکوچیچ طلسم ۱۱ ساله را شکست

تیم فوتبال سپاهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم در خانه نتیجه را به تراکتور واگذار کرد تا تراکتور جانشین پرسپولیس در رده دوم جدول شده و پس از ۱۱ سال طلسم نباختن سپاهان در اصفهان را بشکند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز (جمعه، ۶ مهرماه) در ورزشگاه فولادشهر میزبان تراکتور بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

گل تراکتور:

امیرحسین حسین‌زاده

تیم فوتبال سپاهان در این دیدار با رای کمیته انضباطی از حضور ۷۵ درصد از هواداران خود محروم بوده و تنها ۲۵ درصد از ظرفیت تماشاگرانش را در کنارش داشت که همین تعداد نیز با طرح‌های خاص و شعارهای جذابی از مهمان تبریزی میزبانی کردند تا از اختلافات کهنه قبلی میان دو تیم بگذرند.

در دقیقه ۲۸ بازی با خطای مهدی ترابی بر محبی، ابتدا کارت زرد و پس از چک وی ای آر، این بازیکن با کارا قرمز مستقیم اخراج شد تا تراکتوری‌ها از دقیقه ۳۰، ۱۰ نفره کار را دنبال کنند.

اواخر نیمه اول پس از سیو خوب نیازمند، اما جاگیری خوب و به موقع حسین‌زاده تراکتور با یک نفر کمتر را از میزبان پیش انداخت و با حساب ۱ بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم با اینکه سپاهان سراسر حمله شد، اما دفاع نسبتا بی‌نقص تراکتور مانع از تساوی اصفهانی‌ها شد.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070604613
  • خبرنگار : 50348