خروش مردم مازندران در «جمعه خشم» علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی

مردم دیارعلویان در حمایت از محور مقاومت، مردم غزه و حزب الله لبنان امروز بعد از اقامه نماز جمعه در شهرها ومناطق مختلف مازندران راهپیمایی کردند.

اقشار مختلف مردم شهرستان‌ها و مناطق مازندران بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از محور مقاومت اعلام و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا سر دادند و خواستار حمایت مسلمانان و آزادیخواهان جهان از مردم مظلوم غزه و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

مردم دیارعلویان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم فلسطین و مشت‌های گره کرده فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در بیانیه خود از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند که به عنوان یک وظیفه اسلامی و اخلاقی در قبال مردم غزه و فلسطین، کالاهای آمریکایی و رژیم اسرائیل و شرکت‌های حامی آن‌ها را تحریم کنند.

قطعنامه سراسری

در بخشی از این قطعنامه سراسری که در پایان راهپیمایی مردم مازندران قرائت شد، آمده‌است: حمله به لبنان و بمباران جنون‌آمیز این کشور و به شهادت رساندن عناصر موثر حزب‌الله به وضوح نشان‌دهنده عزم شیطانی رژیم آپارتاید برای تشدید و گسترش دامنه تجاوزات در منطقه است.

در ادامه این قطعنامه عنوان شده است: ما ملت ایران ضمن اعلام حمایت از مجاهدین رشید حزب‌الله به عنوان نیرویی تاثیر گذار در مقابله با اشغال‌گری و تجاوزات رژیم صهیون فاشیسم، اعتقاد راسخ داریم که این ضربه‌ها خللی در اقتدار و استحکام سازمانی و انسانی جبهه‌ مقاومت و حزب‌الله ایجاد نخواهد کرد و مقاومت قهرمانانه‌ نمادهای بی‌بدیل شرافت و آزادگی که در دفاع از ملت‌ مظلوم غزه سینه سپر کرده‌اند با قوت ادامه خواهد داشت.

در این مطلب بیان شده است: ما به سازمان ملل متحد و نهادهای بین‌المللی هشدار می‌دهیم تا زمانی که زائده‌ استعمار و ویترین زنده‌ استکبار، کشتار انسان‌های بی‌گناه را بی‌هیچ ممانعتی و در سکوت مجامع جهانی پیش می‌برد، بشریت رنگ آرامش نخواهد دید و در صورت هرگونه تعلل در زدودن شاکله‌ این عفونت و کشیدن افسار فاشیستی‌ - تروریستی‌ترین سازه‌ سیاسی تاریخ، بازیابی معنای حقوق بشر بی مفهوم خواهد بود.

همچنین تاکید شده است: چنانچه زمینه صلح پایدار در منطقه ایجاد نشود، گسترش دامنه خشونت و جنگ، تبعاتی به مراتب فراتر از مرزهای خاورمیانه خواهد داشت و از آنها می‌خواهیم که فوری برای توقف خشونت و آتش‌بس دائمی وارد عمل شوند و کابوس هفتاد ساله ناامنی در غرب آسیا را با بازگرداندن حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین و همه‌پرسی سراسری در سرزمین‌های اشغالی پایان بخشند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070604555
  • خبرنگار : 50616