هشدار رژیم اشغالگر به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۱۵ کشور

سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (NSH) هشدار شدیدی به صهیونیست‌ها صادر کرد که در دوره کنونی و تا اطلاع ثانوی به ۱۵ کشور سفر نکنند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری فاش کردند که به گفته انجمن کمک‌های نظامی ارتش اشغالگر، اگر ساکنان اراضی اشغالی به سفر به شبه جزیره سینا که یک مقصد گردشگری محبوب در میان آنها است فکر کنند، خطر جدی برای هر صهیونیست وجود دارد، گرچه بسیاری از ساکنان اراضی اشغالی با وجود همه هشدارها، سفر به آنجا داشته‌اند.

رسانه‌های عبری نوشتند، این فهرست شامل ۱۵ کشور است که سفر به آنها «خطر خاصی» برای اشغالگران به همراه دارد از جمله مصر، عراق، سوریه، لبنان، عربستان سعودی، اردن، ایران و ترکیه.

پایگاه خبری ice این رژیم گزارش داد که پیش از «تعطیلات تشرین» و افزایش فصل سفر، ستاد امنیت داخلی (NSH) به شهروندان صهیونیست که قصد سفر به خارج را دارند هشدار جدی صادر کرد.

این هشدار بر افزایش خطرات ناشی از تبادل اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی و افزایش تهدیدات مسلحانه به ویژه در دوره قبل از سالگرد جنگ «شمشیرهای آهنین» در نوار غزه که در هفت اکتبر آغاز شد (سالروز عملیات طوفان الاقصی)، متمرکز بود.

در همین حال، انجمن کمک نظامی ارتش اشغالگر (MAL) نسبت به انتشار هرگونه اطلاعاتی از سوی هر شهروندی مبنی بر اینکه وی در ارتش خدمت کرده یا همچنان در حال خدمت است و یا نشان دهنده تعلق به نیروهای امنیتی اسرائیل در سفر به خارج باشد، هشدار داد.

این وبگاه عبری اشاره کرد که این هشدار در شرایطی است که اسرائیلی‌ها و یهودیان در سراسر جهان در معرض حملات قرار خواهند گرفت.

هم‌چنین به تعدادی از حوادث جدی که در سال گذشته رخ داد، اشاره شده، از جمله کشته شدن چهار اسرائیلی در مصر، حمله در داغستان، و حوادث تیراندازی و پرتاب نارنجک به اهداف اشغالگران و یهودیان در چندین کشور.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070604541
  • خبرنگار : 71145