فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس:

زندگینامه شهدای دفاع مقدس به صورت مکتوب جمع آوری شود

فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس ضمن تاکید بر تکریم خانواده معزز شهدا گفت: باید زندگینامه شهدا مکتوب و در اختیار آیندگان قرار داده شود.

سردار مرتضی قربانی امروز جمعه ۶ مهر در جمع نمازگزاران گرگان با اشاره به اینکه  بیش از ۶ هزار نفر از زنان غیور کشور ما به تاسی از حضرت زهرا(س) و حضرت خدیجه(س) به دفاع از دین و اسلام پرداخته و در راه دفاع از کشور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: تا امروز آنطور که شایسته است این شهدا به مردم معرفی نشده است و باید زندگی نامه و سیره زندگی آن‌ها برای نسل نو تبیین شود.

وی با تأکید اینکه استان گلستان با تقدیم ۴ هزار شهید گلگون کفن نقش مهمی در پیشبرد و پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، افزود: به برکت خون پاک شهدا است که  اگر ما امروزیه عنوان یک امپراتوری در دنیا مطرح هستیم و با عزت و سربلندی زندگی می‌کنیم.

فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس را هفته انسجام ملی، وحدت، همدلی و برادری دانست و اضافه کرد: ما هرچه داریم از برکت دفاع مقدس و ایثار شهدا و خانواده‌های آن‌ها است.

این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس در دوران دفاع مقدس افزود: جوانان نباید چشم‌شان به دست دشمن باشد، باید امپراتوری ایران را تشکیل بدهند و قدرت برتر جهان اسلام را داشته باشند.

سردار قربانی با تاکید اینکه زندگینامه شهدا باید جمع آوری و به صورت مکتوب درآورده شود ، تصریح کرد: شهدا و رزمندگان همیشه پیروز در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر روحیه جهاد و شهادت‌طلبی در برابر دشمنان‌ ایستادگی کردند و قطعاً شایسته تکریم هستند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس روزانه در خرمشهر صدها نفر شهید کشته و زخمی دادیم اما در برابر استکبار سرخم نکردیم، اضافه کرد: رزمندگان و جوانان غیور ما علی رغم دست خالی از دشمن تا دندان مسلح نهراسیدند و با سلاح صبر و ایمان بر دشمن پیروز شدند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403070604510
  • خبرنگار : 50604