امام جمعه رشت:

قدرت حزب الله هر روز آشکارتر می شود

امام جمعه رشت، با بیان اینکه قدرت حزب الله لبنان هر روز آشکارتر می‌شود، تاکید کرد: اگرچه رژیم صهیونیستی آمار و اخباری درباره تلفات و خسارات خود در جریان موشک باران حزب الله اعلام نمی کند، اما نشانه های افول این رژیم جعلی و غاصب نمایان شده است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۶ مهرماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به تداوم جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی در غزه و لبنان و پاسخ موشکی و پهپادی حزب الله و گروه های مقاومت، اظهار کرد: حزب الله لبنان پایگاه ها و مراکز و مناطق و شهرک های نظامی رژیم صهیونیستی را در قلب سرزمین های اشغالی هدف قرار می دهد.

وی با بیان اینکه گروه های مقاومت اسلامی جای جای سرزمین های اشغالی را برای صهیونیست های کودک کش ناامن کرده اند، افزود: به اذعان تحلیلگران سیاسی و نظامی دنیا، حزب الله دست برتر را در نبرد با اسرائیل جانی دارد.

امام جمعه رشت جبهه مقاومت را پیروز میدان دانست و با بیان اینکه قدرت حزب الله لبنان هر روز آشکارتر می‌شود، تاکید کرد: اگرچه رژیم صهیونیستی آمار و اخباری درباره تلفات و خسارات خود در جریان موشک باران حزب الله اعلام نمی کند، اما نشانه‌ های افول این رژیم جعلی و غاصب نمایان شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و لبنان را تکلیف و وظیفه هر مسلمان دانست و یادآور شد: این رژیم تا بن دندان مسلح به زودی به دست جبهه مقاومت محو و مضمحل خواهد شد.

وی با اشاره به محکوم کردن تهاجم اسرائیل به لبنان از سوی اکثر کشورها، عنوان کرد: آمریکای جنایتکار تنها حامی رژیم صهیونیستی است و در تمام این کودک کشی ها و وحشی گری ها مشارکت دارد.

آیت الله فلاحتی ۹ مهرماه را روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی دانست و متذکر شد: رژیم صهیونیستی با زنان و کودکان می جنگند و بخش عمده شهدای غزه را انسان هایی تشکیل می دهند که غیرنظامی هستند.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم غزه با صبر و مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی ایستادگی می‌کنند، تاکید کرد: تاکنون تاریخ از ارتکاب این حجم از گستردگی جنایات علیه مسلمانان خبر نداده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب ۲۱ سپتامبر، سالروز انقلاب یمن یک دستاورد واقعی برای این ملت مبارز و مقاوم است بود، ادامه داد: از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون یمن حامی مردم مظلوم غزه بوده است.

وی در پایان به دغدغه مردم شهرستان رودبار درباره پرداخت عوارض آزادراه رشت - قزوین اشاره کرد و گفت: از وزیر راه و شهرسازی می خواهیم درباره عوارضی تصمیم گیری و مردم رودبار را معاف کند، زیرا مردم بومی نباید عوارض تردد در داخل استان را پرداخت کنند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403070604509
  • خبرنگار : 50040