امام جمعه موقت بوشهر:

نظام سلطه از حرف نو انقلاب اسلامی واهمه داشت

امام جمعه موقت بوشهر گفت: حرف نو انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی چالش درنظم نوین جهانی بود که با وقوع انقلاب اسلامی در ایران اتفاق افتاد و نظام سلطه از این موضوع واهمه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: صلاح اصلی آمریکا نفوذ است و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش باید مواظبت نمایند تا جوانان ما به عنوان سربازان نظام سلطه قرار نگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: مشکل اصلی جهان سلطه موضوع استقلال طلبی مردم ایران وانقلاب اسلامی بود و موضوع هسته‌ای و حقوق بشر نیست و این‌ها تنها بهانه‌ای بیش نیست.

وی افزود: حرف نو انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی چالش درنظم نوین جهانی بود که با وقوع انقلاب اسلامی در ایران اتفاق افتاد و نظام سلطه ازاین موضوع واهمه داشت.

وی اضافه کرد: همان طور که مردم ایران بادست خالی استکبار جهانی راشکست دادن مردم غزه و لبنان هم هیمنه نظام سلطه را خواهند شکست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کارگران در معدن طبس پرداخت و گفت: کارگران ولی نعمت و نورچشمی جامعه هستند و مسئولان تدبیری بیندیشند تادیگر شاهدوقوع این مسایل نباشیم.

وی توطئه دیگر غرب را تحمیل زندگی غربی بر سبک اسلامی ایرانی گفت که مردم باید هوشیار باشند.
انتهای پیام

  • جمعه/ ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403070604486
  • خبرنگار : 50963

برچسب‌ها