خطیب جمعه گرگان:

ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس برای دانش آموزان تبیین شود

خطیب جمعه گرگان با تاکید بر ضرورت روایتگری صخیح دفاع مقدس گفت: اگر ما روایت درست را بیان نکنیم دشمنان با روایت دروغ حقایق را وارونه جلوه داده و به خورد نسل جوان ما خواهد داد.

آیت سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان ضمن تسلیت حادثه ریزش معدن طبس اظهار کرد: حوادث ناگوار و تلخ در همه جای دنیا ناخواسته اتفاق می‌افتد اما دشمنان ما این حادثه را بهانه برای کوبیدن نظام و مسئولین قرار داده و در فضای مجازی و رسانه‌ها با تحلیل‌های نادرست تلاش می‌کنند، افکار عمومی را جریحه دار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه مسئولان ارشد کشور از نزدیک ابعاد ماجرای طبس را مورد بررسی قرار داده و اگر این حادثه بر اثر کوتاهی صورت گرفته باشد قطعاً با عوامل آن برخورد خواهد شد.

خطیب جمعه گرگان با تأکید اینکه اسرائیل بر اثر شکست‌های متمادی علیه حزب الله به جنون سیاسی رسیده و مانند کسی که در حال غرق شدن است به هر جنایتی چنگ می‌زند تا خودش را نجات دهد، افزود: حزب الله شکست نخورده بلکه قوی‌تر از قبل مقاومت می‌کند و هر شهیدی که در جبهه مقاومت و حزب الله به زمین بیفتد رزمنده دیگری جای او را خواهد گرفت.

آیت الله نورمفیدی فرار صدها نفر از صهیونیست‌ها از شهرک‌های اشغالی را نشانه قدرت حزب الله برشمرد و اضافه کرد: ارتش قوی و منسجم حزب الله  با رهبری سید حسن نصرالله قطعاً پیروز واقعی میدان است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه روایت صحیح دفاع مقدس و اهداف پاک جوانان کشور در دفاع از مرز و بوم باید در آموزش و پرورش، صدا سیما و مجالس تبیین شود، گفت: اگر ما روایت درست را بیان نکنیم دشمنان با روایت دروغ حقایق را وارونه جلوه داده و به خورد نسل جوان ما خواهد داد.

خطیب جمعه گرگان سفر رئیس جمهور به آمریکا را سفر پرباری دانست و افزود: رئیس جمهور در این سفر حقایق کشور و منطقه را بیان کردند و امیدواریم این سفر منشا خیر و برکت برای کشور ما باشد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403070604461
  • خبرنگار : 50604