جدال دیدنی بوژوویچ و زارع در ورزشگاه سیروس قایقران

استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر میهمان تیم فوتبال ملوان است.

روز سوم هفته ششم لیگ برتر امروز با برگزاری چند دیدار پیگیری می شود که استقلال در دیداری خارج از خانه با تیم ملوان دیدار می‌کند.

به گزارش ایسنا، استقلالی‌ها که لیگ امسال را بد شروع نکرده‌اند و تاکنون توانسته‌اند شش امتیاز کسب کنند، اکنون در رده هشتم جدول قرار دارند. امروز این تیم در حالی به مصاف ملوان می‌رود که اگر شاگردان بوژوویچ با برد زمین را ترک کنند، در صورت لغزش گل گهر و تا پیش از بازی فردای فولاد و ذوب آهن می توانند به رده پنجم جدول صعود کنند.

سرمربی خارجی استقلال هم تیمش را مستحق دریافت امتیازات بیشتری تا این جای لیگ می‌داند، در نشست خبری پیش از بازی عنوان کرد« بازی سختی پیش بینی می‌کنیم چون ملوان فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. ما در منطقه آب و هوایی بازی می‌کنیم که نسبت به جنوب کشور اختلاف دمای زیادی وجود دارد و امیدوارم شرایط آب و هوایی به گونه‌ای باشد که بتوانیم خودمان را با آن وقف دهیم.»

ملوان هم که هدایت مازیار زارع تاکنون حریف سرسختی نشان داده است و تاکنون ۱۰ امتیاز به دست آورده و در رده چهارم قرار دارد، بی‌شک از بازی خانگی امروز خود به دنبال برد است تا خود را حتی به صدر جدول برساند. دیداری که امروز می‌تواند دیدنی و پرهیجان باشد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070604357
  • خبرنگار : 50228